Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10575
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1398 - 11:05 |

رمز یکبار مصرف در «ذره بین» رادیو تهران

رمز یکبار مصرف در «ذره بین» رادیو تهران

برنامه «ذره بین» از رادیو تهران این بار شما مخاطبان را با رمز یکبار مصرف و استفاده از آن به‌ جای رمز دوم آشنا می کند.

این روزها کلاه‌برداری اینترنتی با روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در کشور بسیار گسترده شده و بسیاری از کسانی که اطلاعات کمی از روش‌های سارقان امروزی دارند دچار ضررهای هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال گذشته، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردم بوده تشکیل‌شده است.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، از اول خردادماه، رمز دوم اینترنتی کارت‌های بانکی از کار خواهند افتاد و استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی صرفا با رمز یک‌بار مصرف یا به‌ اصطلاح رمز پویا امکان‌پذیر خواهد بود. این اقدام در جهت امنیت بیشتر کاربران در خریدهای اینترنتی انجام شده است. رادیو تهران امروز در برنامه «ذره بین» مخاطبان را با رمز یکبار مصرف، نحوه فعال‌سازی رمز دوم و چگونگی استفاده از آن بیشتر آشنا می کند.
البته اگر چه این رمزهای یکبار مصرف مزایای بسیاری دارند، اما بی شک از مشکلاتی که برای شهروندان به وجود می آورند، نمی توان غافل بود. امروز ۲۲ اردیبهشت، ساعت ۱۱ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز با ما همراه شوید.
برنامه «ذره بین» بیشتر به کنکاش مسائل شهر تهران و آنچه بین شهروندان اتفاق می افتد، می پردازد که بیشتر دغدغه شهروندان و مسائل شهر است.
شنوندگان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.