Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 3136
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 دی 1395 - 14:25 |

روایت بازیگر نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دوبله این نقش تا آخرین دیدار با ایشان

روایت بازیگر نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دوبله این نقش تا آخرین دیدار با ایشان
بازیگر نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سریال «معمای شاه» گفت: نمی‌توانم حرفی بزنم چرا که همین دیروز و قبل از این اتفاق ایشان را دیده بودم و اصلا باورم نمی‌شود که ایشان دیگر در بین ما نیستند.

«حسین باقریان» بازیگر نقش جوانی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال «معمای شاه» در گفت‌وگو با فارس در حالیکه شرایط روحی مناسبی نداشت، گفت: نمی‌توانم حرفی بزنم چراکه همین دیروز و قبل از این اتفاق ایشان را دیده بودم و اصلا باورم نمی‌شود که ایشان دیگر در بین ما نیستند.

وی ادامه داد: در این شرایط ترجیح می‌دهم سکوت کنم تا بعدها تصور دیگری درباره‌ام نکنند.

بازیگر نقش هاشمی رفستجانی

باقریان پیش از این در گفت‌وگویی درباره ایفای نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته بود: از ایفای این نقش نگران بودم، بعد از تست کامل گریم و اولین دیدارم با آیت الله رفسنجانی که بعد از پایان بازی‌ام در «معمای شاه» بود، از کارم مطمئن شدم.

وی درباره دوبله این نقش نیز گفته است: اوایل که هنوز نمی‌دانستم قرار است صدای این شخصیت دوبله شود، خودم تمرین صدا سازی را آغاز کرده بودم، اما بعدا آقای ورزی گفت به خاطر اینکه صدای جوانی ایشان با صدای الانشان تفاوت دارد، باید صدایت را دوبله کنیم.

این بازیگر درباره اولین دیدارش با آیت الله رفسنجانی نیز گفت: اولین جمله‌ای که ایشان با دیدن من در گریم «معمای شاه» گفتند این بود که: مشخص نیست من کدام طرف نشسته‌ام! من در این دیدار سعی کردم بیشتر صحبت‌های ایشان را بشنوم. در ادامه ایشان بخش‌هایی از سریال که مربوط  به بازی من می‌شد را دیدند و خاطراتی از آن دوران را برایم تعریف کردند.

بازیگر نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.