Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23076
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 19 آذر 1399 - 13:49 |

روایت زندگی شهید سردار تهرانی مقدم در رادیو تهران

روایت زندگی شهید سردار تهرانی مقدم در رادیو تهران

برنامه «سنگلج» از رادیو تهران در ۵ قسمت، به بازخوانی کتاب «خط مقدم» نوشته فاطمه حدادی، که زندگی و فعالیت های شهید سردار تهرانی مقدم را روایت می کند، می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ محتوای برنامه«سنگلج» از رادیو تهران که با توجه به مناسبت های مختلف انتخاب می شود و به بازخوانی کتاب های گویا اختصاص یافته است.

شبکه رادیویی تهران، در مجالی، برای تکریم و ارج نهادن به شهدای گرانقدر ترور و خانواده بزرگوار و ارجمند شان، از برنامه «سنگلج» به بازخوانی زندگی شهدای ترور اختصاص می یابد.

برش کوچک و مقطعی از فعالیت سرداران افتخار آفرین این کشور که منجر به ارتقاء سیستم امنیتی دفاعی کشور عزیزمان شده اند که از زمان هشت سال دفاع مقدس شروع و تا حال حاضر ادامه دارد. تلاش و همت افراد در مقاطع مختلف دستاوردهایی را برای انقلاب اسلامی بدست آورد، کتاب گویای این هفته با عنوان «خط مقدم» یکی از این نوع فعالیتهای بیشمار را که به عرصه ظهور رسیده روایت می‌کند. روایتی سخت و پیچیده که امروز باعث افتخار و سربلندی ماست.

بخشی از این نمایش رادیویی به زندگی شخصی و بخش اعظمی از آن به فعالیت های شهید سردار تهرانی مقدم در زمینه ساخت و تجهیز موشک و… اختصاص یافته است.

مجموعه نمایشی«خط مقدم» از جمعه ۲۱ آذر تا سه شنبه ۲۵ آذر روی آنتن رادیو تهران می رود. مخاطبان می توانند این مجموعه ۵ قسمتی را از ساعت ۰۱:۳۰ با مداد روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوند. تهیه و تنظیم رادیویی این اثر نمایشی بر عهده اسماعیل عابدیان است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.