Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 20976
  پرینتخانه » اخبار, رادیو ایران, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 22 شهریور 1399 - 12:29 |

«روز عزیز» از دو شبکه رادیویی پخش می شود

«روز عزیز» از دو شبکه رادیویی پخش می شود

فرازی از زندگی حضرت امام سجاد «ع » در سریال رادیویی «روز عزیز» به کارگردانی رضا عمرانی از رادیو نمایش و رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده سریال رادیویی «روز عزیز» گفت: این نمایش رادیویی ، فرازی از زندگی امام سجاد «ع» است که ضمن آموزش دادن قرآن و سواد به بردگان آنها را از اربابانشان خریداری و سپس آزاد می کرد.

وی افزود: داستان این نمایش که هاجر کوشکی آن را نوشته درباره برده ای است که آرزو دارد امام سجاد «ع » را ملاقات کند تا بتواند خود و نامزدش را از دست اربابانشان نجات دهد اما روزی که به سمت خانه امام می رود خانه را در محاصره می بیند و نمی تواند با امام ملاقات کند ، پس از آن امام به شهادت می رسد و اتفاق جدیدی در زندگی این برده رخ می دهد که پیشنهاد می کنم آن را در این نمایش بشنوید.

اشرف نژاد درمورد نحوه تهیه کنندگی این سریال رادیویی گفت: این نمایش فضاهای متفاوتی دارد که بالتبع نیاز به افکت های مختلفی نیز داشت ، سعی کردم فضاسازی آن به گونه ای باشد که آن دوران را در ذهن شنونده به خوبی ترسیم کند .

وی عنوان کرد: در«روز عزیز» بهادر ابراهیمی بازیگر نقش اصلی برده ای است که می خواهد توسط امام سجاد «ع »آزاد شود و محمد شریفی مقدم، حمید یزدانی، راضیه مومیوند و محمد آقا محمدی سایر بازیگران آن هستند. همچنین کارگردانی حرفه ای رضا عمرانی این سریال رادیویی را قابل دفاع و شنیدنی کرده است.

گفتنی است سریال رادیویی «روز عزیز» به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از امشب ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو ایران می رود و هر شب ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه نیز از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.