Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12478
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 23 مرداد 1398 - 14:44 |

«رویای کاغذی» از محمدصالح‌علاء، کتاب می خواند

«رویای کاغذی» از محمدصالح‌علاء، کتاب می خواند

برنامه «رویای کاغذی»  چهارشنبه ۲۳مردادماه به معرفی  و خوانش بخش هایی از  کتاب «اجازه می‌فرمایید،‌ خواب شما را ببینم»‌ نوشته محمد صالح‌علاء، می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ ؛ «رویای کاغذی» ۲۳ مردادماه ضمن خوانش بخش هایی از کتاب «اجازه می‌فرمایید،‌ خواب شما را ببینم»‌ نوشته محمد صالح‌علاء، شنوندگان را با این اثر آشنا می کند.
کتاب «اجازه می‌فرمایید،‌ خواب شما را ببینم»‌ نوشته محمد صالح‌علاء، ‌نویسنده،‌ برنامه‌ساز تلویزیونی،‌ شاعر و ترانه‌سرا است. این کتاب با حال و هوای خاصی در قالب دو روایت و پنج داستان نوشته شده است. روایتهای این کتاب زبانی نغز و شاعرانه دارند و اندکی طنز در زیرمتن‌شان وجود دارد. نویسنده سعی دارد تا با خلق قالبی نو با مخاطبانش ارتباط برقرار کند. تک تک جملات و ترکیب‌های استفاده شده در این کتاب نشان از خلق و خوی شاعرانه صالح اعلا دارد. جملاتی که تا مدتها فراموش نخواهند شد
کتاب شامل پنج داستان (روزی که من عاشق شدم، تابستان جان است، جلال آباد، از ذائقه ی جغور بغوری تا شرمی گل بهی، پشت پلک تر پاییز، به حجله رفتن زن بیوه و بن بست آینه) با نثری روان است که اکثر آن ها به طرق مختلف از دوست داشتن و عشق حرف می زنند و حسی خاص و دلچسب را آرام آرام به درونت تزریق می کنند.
رویای کاغذی برنامه ای از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت ۲۳:۴۵ به بازخوانی قطعه ای از یک کتاب شامل داستان کوتاه ، رمان و شعر از آثار شاخصی که با استقبال مخاطبان روبرو شده اند و پر تیراژ بوده اند و به چاپ های چندم رسیده اند، اختصاص دارد.
«رویای کاغذی» با اجرای راضیه گردکاهد ، تهیه کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.