Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 11090
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 20 خرداد 1398 - 11:00 |

رویکرد برنامه های گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران

رویکرد برنامه های گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران

مسابقه«۰۲۱» برنامه عصرانه ی رادیو تهران است که در قالب مسابقه و با حضور شرکت کنندگان مردمی برگزار می شود.

عبدالحسین قلعه قوند، مدیر گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران با اشاره به رویکرد برنامه های این گروه گفت: برنامه های گروه تفریحات به دلیل اوضاع سخت اقتصادی در سالهای اخیر به ویژه در سال پیش رو، عمدتا امیدبخشی همراه با تفریح و نشاط بوده و خواهد بود. به همین دلیل تلاش می شود تا برنامه های مفرح و شادی آفرین حفظ و برنامه های دیگری با همین هدف طراحی و تولید شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه طرح ها و برنامه های جدیدی برای تابستان تدارک دیده شده است، می افزاید: از مجموعه طرح های گروه تفریحات می توان به طرح یک مسابقه بزرگ و ویژه برای فصل تابستان اشاره کرد که در دست بررسی است. در این مسابقه پیش بینی شده که برنامه محیطی داشته باشیم؛ بر اساس طرحی که ارائه شده مسابقه هفته ای یک بار به صورت میدانی در یکی از اماکن فرهنگی تفریحی تهران برگزار می شود. همچنین طرح یک برنامه طنز سیاسی جذاب ارائه شده که تولید این برنامه هم در روزهای آینده انجام خواهد شد.

مدیر گروه تفریحات و سرگرمی تهران یادآوری کرد: با توجه به شعار سال، که سال رونق تولید است، طرحی در ساختار مستند با عنوان معرفی دستاوردهای استان تهران ارائه شده که در حال بررسی است. در این طرح علاوه بر معرفی روستاهای اطراف تهران، روستاهایی که قابلیت رشد، توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در کار تولیدی دارد، معرفی خواهند شد.

قلعه قوند از برنامه های شاخص گروه تفریحات گفت: مسابقه «۰۲۱» سال هاست که از مسابقه های جذاب و پرشنونده رادیو تهران است که هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۷ روی آنتن می رود. در این مسابقه زنده که به صورت تلفنی برگزار می شود دو شرکت کننده هم زمان با هم رقابت می کنند. علاقه مندان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند و یکی از برندگان این مسابقه شوند.

همچنین از دیگر برنامه های شاخص گروه می توان به برنامه طنز «تهرانک» اشاره کرد که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ پخش خواهد شد، در این دوره از جشنواره بین المللی صدا موفق به دریافت دو جایزه شد. این برنامه نگاهی طنزآمیز به مسائل اجتماعی و فرهنگی و رفتارهای فردی و اجتماعی همشهریان دارد.

علاقه مندان می توانند؛ برنامه های شبکه رادیویی تهران را به صورت زنده روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.