Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18663
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1399 - 14:59 |

زمان آغاز رقابت های فوتبالی+ فایل صوتی

زمان آغاز رقابت های فوتبالی+ فایل صوتی

برنامه «صبح و ورزش» شنبه ۲۷ اردیبهشت در گفتگو با مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول کمیته ستاد مقابله با کرونا در ورزش به توضیح در خصوص زمان آغاز رقابت های فوتبالی کشورمان پرداخت.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو ورزش؛ مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول کمیته ستاد مقابله با کرونا در گفتگو با رادیو ورزش خبرهای خوبی را برای ورزش کشور به ارمغان آورد.
خلیلیان توضیح داد: همه فعالیت های عمومی کشور رو به بازگشایی است. برای ورزش هم چنین است و بازگشایی ها بصورت پلکانی و مرحله به مرحله است. البته باید رعایت تدابیر بهداشتی شدیدتر باشد. بنابراین با هماهنگی وزارت بهداشت و با تمهیداتی که تدارک دیده شده فعالیت ۳۰ رشته ورزشی در کلیه شهرها مجاز اعلام شد. رشته های بیخطر و بدون تجمع مثل دوچرخه سواری، راهپیمایی، دوومیدانی و تنیس، تنیس روی میز و… مجاز به فعالیت هستند.
وی درباره شروع به کار رشته های ورزشی گروهی اظهار کرد: در اینباره کارشناسان وزارت بهداشت باید با رصد شرایط فعلی نظر بدهند. درباره رشته فوتبال هنوز چیزی معلوم نیست ولی مجوز انجام تمرینات صادر خواهد شد. فوتبال می تواند تصمیمگیری کند و مانند رشته های والیبال و هندبال قهرمان رقابت های لیگش را اعلام نماید.
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره طراحی و اجرای پروتکلهای بهداشتی ورزشی گفت: پروتکلها از حدود سه هفته پیش طراحی شدند. با حضور اعضای فدراسیون فوتبال و کارشناسان در وزارت بهداشت طراحی پروتکلها و چکش کاری نهایی آن صورت گرفت. با شروع تمرینات این پروتکلها راستی آزمایی می شوند تا در بهترین شرایط و سالم ترین موقعیت فعالیت های ورزشی صورت گیرد.
خلیلیان درباره زمان قطعی برگزاری رقابت های لیگ فوتبال گفت: به ما قول شروع فعالیت ها در این هفته را داده اند اما پیش بینی اینکه قرار است وزارت بهداشت به چه تصمیمی برسد کمی سخت است. ضمن اینکه هیچگاه اعمال فشار نکرده ایم و سعی بر رعایت اعتدال برای کاهش خطرها بوده است. امیدواریم در این هفته خبرهای خوب و کاملتری به ورزش دوستان برسد.
وی تاکید کرد: نظارت بر فعالیت های ورزشی در کمیسیون ماده ۵ وزارت خانه پیش بینی شده و مدیران کل ادارات کل استان ها و بازوهایی آنها در حوزه ایمنی و بهداشت، هیئت های پزشکی هستند که با سیستمها، ستادهای نظارتی و بازرس نظارت خود را اجرایی می کنند.
شما می توانید از طریق فایل صوتی پیوست شنونده این مصاحبه باشید.
برنامه صبح و ورزش، شنبه ۲۷ اردیبهشت با اجرای شیرین هاشمی و کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. این برنامه ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.
شما مخاطب محترم رادیو ورزش می توانید پیشنهادات و انتقادات خود درباره این برنامه را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳۰۶ و یا تماس با شماره تلفن های ۲۲۰۲۱۳۸۷ و ۲۲۰۲۱۳۸۸ با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.