Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 16813
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 05 اسفند 1398 - 11:41 |

زمستانی ورزشی و جذاب با رادیو

زمستانی ورزشی و جذاب با رادیو

برنامه‌های منتخب حوزه ورزشی فصل زمستان ۹۸ معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

برنامه‌های «صبح و ورزش»،«همیشه با ورزش»،«از فوتبال چه خبر؟» ،«گپ آهنگ »رادیو ورزش به عنوان برنامه‌های منتخب حوزه ورزشی  معاونت صدا در زمستان  سالجاری معرفی شده‌اند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا،  مجله رادیویی صبحگاهی « صبح و ورزش » ضمن ارائه آخرین اخبار و پیگیری آن به تشویق و ترغیب مردم به ورزش همگانی می پردازد .این برنامه با بخش های متنوعی چون : تازه های خبر ، رویدادهای مهم روز ، گزارش از ورزش همگانی پارک ها و بوستان ها ، بخش کارشناسی ، آیتم های موضوعی و مناسبتی ، طنز ، تیتر و عناوین روزنامه ها ، طراحی شده است .

این برنامه با  موضوع تفسیر وقایع ورزشی ساعت ۶ صبح به تهیه کنندگی  صدف سبحانی گویندگی  الهام حسینی،  سبحان اکرامی و کارشناسی خسرو والی زاده شنبه تا پنج شنبه پخش می شود.

«همیشه با ورزش» با موضوعات کلان مدیریتی ورزش به  مهم ترین و چالش برانگیز ترین موضوعاتی که می تواند در آینده دور یا نزدیک، هزینه های مادی و معنوی را  برای ورزش ، دولت و حتی نظام اسلامی تحمیل کند،تجزیه و تحلیل می کند.. این برنامه با تکیه بر نظر کارشناسان زبده و صاحبان رای با تخصص های مرتبط ، بطور هفتگی ، ضمن رصد اهم اخبار و مطالب ،موضوع هفته را انتخاب و به مشورت می گذارد .

این برنامه گفتگو محور شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری، گویندگی  علی اکبرارمنده کارشناس مجری  مازیار مهرانی  ساعت ۱۸:۳۰ پخش می شود.

مجله رادیویی «از فوتبال چه خبر؟ » به  بررسی موضوعات ورزشی می پردازد.

«از فوتبال چه خبر؟»برنامه ای است با محوریت آن روی سکه ی ورزش .تحلیل جامعه شناختی فوتبال ، نسبت ورزش همگانی به ورزش حرفه ای ، تحلیل چرایی ورزش های گروهی از منظر جامعه شناختی ، نسبت ورزش با نشاط واقعی و پایدار اجتماعی و تحلیل تاثیر مثبت ورزش بر ارتقاء سرمایه اجتماعی از مواردی است که در این برنامه مورد توجه قرار می گیرد.

این مجله رادیویی شنبه تا پنج شنبه به  تهیه کنندگی   احمد رضا طاهری و گویندگی  امیرحسین طبسی ساعت ۱۶ پخش می شود.

مجله رادیویی «گپ آهنگ» با محوریت اطلاع رسانی، گپ و گفت با اهالی ورزش و هنر با رویکرد تولید برنامه های شاد و دوری از فضاهای کارشناسی و سنگین، پخش ترانه های مورد علاقه مخاطبان، تولید بسته های گزارشی متناسب با موضوع ،ارتباط با مراکز استانها به جهت ارتقای تعامل و بهره برداری از ظرفیت و پتانسیل حرفه ای عوامل برنامه ساز استانها، تهیه و  پخش می شود.

این برنامه هر شب به  تهیه کنندگی  امیرهوشنگ للهی و گویندگی سبحان اکرامی ساعت ۲۱ پخش می شود.

برنامه های رادیو ورزش را می توانید از موج fm ردیف ۹۲ مگاهرتز بشنید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.