Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 658
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 31 تیر 1394 - 15:14 |

زندگی مجریان تلویزیون به تصویر درمی‌آید/ جلال مقامی اولین مهمان

زندگی مجریان تلویزیون به تصویر درمی‌آید/ جلال مقامی اولین مهمان
تهیه کننده برنامه «موج شب» از جزییات این برنامه که به زندگی مجریان باسابقه تلویزیون می‌پردازد و نوعی «مسابقه – اجرا» نیز در آن برگزار می شود سخن گفت.مهران رسام  با اشاره به برنامه «موج شب» که از پنجشنبه شب اول مرداد از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود، گفت: در این برنامه زندگی مجریان قدیم و خاص به نوعی به تصویر کشیده می شود و فردا شب پنجشنبه اول مرداد ماه با حضور جلال مقامی به عنوان مهمان اولین قسمت برنامه آغاز می شود.وی ادامه داد: این برنامه دو بخش دارد که در بخش اول به صورت مستند ۱۵ دقیقه ای زندگی مجریان باسابقه تلویزیون مرور می شود و بخش دوم نوعی «مسابقه – اجرا» است و مهمان برنامه که همان مجری پیشکسوت است به شرکت‌کنندگان حاضر در مسابقه امتیاز می دهد.

این تهیه‌کننده برنامه ها و سریال های تلویزیونی به جزییات «موج شب» اشاره کرد و گفت: ضبط این برنامه از هفته گذشته آغاز شده است و تا دو ماه دیگر ادامه دارد و قرار است ۶۰ برنامه ۴۰ دقیقه ای داشته باشیم که پنجشنبه شب ها بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

رسام اضافه کرد: اجرای این برنامه با مسعود فروتن است و کارگردانی آن را مجید پرکار بر عهده دارد و در هر شب از میان شرکت کنندگان یک نفر انتخاب می شود که می تواند با مجری مهمان صحبت کند.

وی درباره چگونگی انتخاب شرکت کنندگان مسابقه مجری گری در برنامه عنوان کرد: این افراد از طریق آموزشگاه های بازیگری و مجری گری انتخاب شده اند و باز از آنها برای حضور در برنامه تست گرفته شده است.

رسام در پایان با اشاره به نام برنامه «موج شب» عنوان کرد: این عنوان به دو معنا اشاره دارد که اولی به معنای موج تلویزیون است و دومی به راه انداختن نوعی موج مجری گری است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.