Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10441
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1398 - 14:05 |

«ساعد باقری» مجری برنامه سحر شبکه چهار شد

«ساعد باقری» مجری برنامه سحر شبکه چهار شد

ساعد باقری شاعر سرشناس و سرآینده سرود ملّی کشورمان از سحر اولین روز ماه رمضان با اجرای زنده «سحوری» ویژه برنامه سحر شبکه چهار سیما، به جمع مجریان برنامه های سحر سیما پیوست .

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «سحوری» از اولین سحرگاه ماه مبارک رمضان، با ساختاری متفاوت و زنده هر شب ساعت ۳ بامداد آغاز و تا بعد از اذان صبح پخش آن ادامه می‌یابد.
مروری بر نیایش های ادبی و معرفتی در نسخ مرجع و در آیینه شعر و ادبیات فارسی ارمغان امسال شبکه چهار سیما برای روزه داران و سحر خیزان است، که با اجرای ساعد باقری تقدیم مخاطبان شبکه دانایی و خردورزی می شود.
پخش فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی، فرازهایی از مناجات حضرت امیرالمومنین (ع) و آوا‌های مذهبی، اذان صبح، نیایش اذان و نماز صبح از بخش‌های برنامه سحرگاهی «سحوری» است.
همچنین ویژه برنامه سحوری شبکه چهار سیما مناسبت های مذهبی ماه مبارک رمضان را بسیار ویژه بدین شکل پوشش می دهد که: در روز وفات حضرت خدیجه (س) با  طرح بحث نقش زنان در شکل گیری نهضت اسلامی از صدر اسلام تا کنون ، درمیلاد امام مجتبی (ع) با  طرح بحث گسترش فرهنگ کرامت به همنوع ، در لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) با طرح بحث چگونگی شکل گیری فتنه های پس از خلافت حضرت از سوی خوارج و معاندین در قالب شعر و داستان می پردازد.
«سحوری »در ۳۰قسمت ۹۰ دقیقه ای محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است که به تهیه کنندگی امیرقمیشی و محمد تربتی هرسحر رمضان ساعت سه بامداد به روی آنتن می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.