Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 24362
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 13 بهمن 1399 - 11:11 |

«سالهای گمشده» در رادیو تهران بازخوانی می شود

«سالهای گمشده» در رادیو تهران بازخوانی می شود

شبکه رادیویی تهران از برنامه«سنگلج» با بازخوانی کتاب گویای«سالهای گمشده» از چهارشنبه ۱۵ بهمن تا سه شنبه ۲۱ بهمن روی آنتن می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه«سنگلج» از رادیو تهران که به بازخوانی کتاب های گویا اختصاص یافته است، از چهارشنبه ۱۵ بهمن در ۷ قسمت ساعت ۱:۳۰ روی آنتن می‌رود.
علاقه مندان این برنامه رادیویی این روزها به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتاب گویای«سالهای گمشده» را می شنوند.
در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، قشرهای مختلفی در به سرانجام رسیدن این انقلاب نقش داشته اند؛ نقشی هرچند کمرنگ، از بین گروه های مختلف مبارز، می توان به جامعه پزشکی اشاره کرد. پزشکان متعهدی که همواره به قسم شان پایبند بوده و همواره به وظیفه انسانی خود عمل کرده اند. شنیدن کتاب گویای «سال های گمشده» تاییدی بر این مهم خواهد بود.
تهیه و تنظیم برنامه سنگلج کاری از اسماعیل عابدیان است که هر شب از ساعت ۱:۳۰ بامداد تقدیم حضور فرهیختگان رادیو تهران می شود.
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.
همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.