Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 4913
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 28 آذر 1396 - 12:14 |

«سبز و قرمز» ویژه برنامه رادیو تهران برای شب یلدا

«سبز و قرمز» ویژه برنامه رادیو تهران برای شب یلدا

همزمان با فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال که شب یلدا نامیده می‌شود، رادیو تهران ویژه برنامه‌ای را با عنوان «سبز و قرمز» تقدیم مخاطبان می‌کند.

گروه تفریحات و سرگرمی این شبکه رادیویی در طولانی ترین شب سال که شب یلدا نامیده می شود، ویژه برنامه سبز قرمز را از ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ به روی آنتن می‌برد.

این ویژه برنامه با آیتم هایی همچون گزارش رسوم، گزارش زنده از سطح شهر و حال و هوای مردم در این شب و آیین های اخلاقی در شب یلدا با حضور کارشناس مذهبی و چند آیتم نمایشی تقدیم مخاطبان می شود. امیر بنی هاشمی تهیه کننده این برنامه و گویندگان آن امین قاضی و آوید بزرگی هستند.

رادیو-شب یلدا

صبح تهران از میهمانی شب یلدا میگوید

همچنین گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران در آستانه فرارسیدن طولانی ترین شب سال برنامه صبح تهران را با طرح این سوْال از مخاطبان که «امشب (شب یلدا) خونه کی هستی؟» به روی آنتن می‌برد.

مخاطبان مجله صبحگاهی صبح تهران که در قالب طنز و اطلاع رسانی پخش می شود، چهارشنبه ٢٩ آذر ماه با طرح این سوْال از مخاطبان که «امشب (شب یلدا) خونه کی هستی؟» به روی آنتن می‌رود.

اسماعیل باستانی تهیه کننده و امین قاضی گوینده، در این برنامه با شنوندگان همراهند که شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۰۶:۳۵ به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.