Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 25112
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 26 اسفند 1399 - 12:38 |

سبک زندگی امین زندگانی سوژه برنامه «شب آرام» رادیو نمایش

سبک زندگی امین زندگانی سوژه برنامه «شب آرام» رادیو نمایش

تهیه کننده برنامه زنده رادیویی «شب آرام» که در ایام نوروز از رادیو نمایش پخش می شود، سوژه این برنامه را « سبک زندگی» امین زندگانی عنوان  کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،انسیه شمس اللهی ضمن اعلام این مطلب افزود: برنامه­ی ما موضوع محور و شخصیت محور است. به این صورت که در این برنامه موضوعات مختلف در شخصیت و زندگی امین زندگانی بررسی می­شود،یعنی نحوه­ی برخورد آقای زندگانی باموضوعات مورد بحث در برنامه و همینطورعکس العمل­های ایشان در موقعیت هایی که در برنامه برایشان به وجود می­آوریم،بررسی و تحلیل می­شوند.

وی ادامه داد : آقای زندگانی جزو هنرمندان موجه و بی حاشیه هستند و در بین مردم وقار، متانت و وجاهت دارند. کارنامه هنری ایشان هم موفق بوده است. ضمن اینکه مدتی است که در آموزشگاه بازیگری­اش هم در مقام استاد فعال است. او در زندگی شخصی­اش هم فرد موفقی است. بسیار با سواد و اهل مطالعه است. ارتباطاتش هم با افراد با سواد و با فرهنگ است. بنابراین یکی از بهترین گزینه­های انتخاب ما ایشان بودند.

این تهیه کننده رادیویی تأکید کرد: قطعا ما در برنامه با مخاطبان تعامل نیز خواهیم داشت. اما مهمان­ها کسانی هستند که در زندگی آقای زندگانی نقش دارند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر موضوع کلی این برنامه “سوادِ زندگی وارتباط” است. به نظرم فرهنگ ارتباطات و سوادِ زندگی موضوعاتی هستند که در جامعه مغفول مانده­اند و اتفاقا جز نیازهای اساسی است که زیاد به آن توجه نشده است.

شمس اللهی در پاسخ به این سوال که همکاری با مجری بازیگرانی که در تلویزیون کار می کنند برای یک تهیه کننده رادیویی چگونه است؟گفت:من تجربه­ی کارکردن با مجری بازیگران تصویری یا تلویزیونی را نداشته­ام. تجربه­ی کارکردن با آقای زندگانی را هم نداشته­ام. اما تا اینجا و در مرحله­ی پیش تولید، کار کردن با آقای زندگانی تجربه­ی بسیار خوبی است. ایشان انگیزه و خلاقیت کافی را دارند. آقای زندگانی به نسبت مجری­های رادیویی درک متفاوتی از مخاطب دارند و همین باعث می­شود که رویکرد خلاقانه­تری در اجرای برنامه داشته باشند. البته ایشان تجربه ­مشابهی در رادیو داشته اند. به هر حال این برنامه زنده است و باید منتظر بازخورد مخاطبان باشیم.

وی همچنین درباره دلیل انتخاب نام «شب آرام » برای این برنامه گفت:

نام برنامه «شب آرام» است به این دلیل که قصد داشتیم برنامه ی شبانگاهی­ای داشته باشیم که شلوغ بازی در نمی­آورد. نگاه ما این است که آن وقت شب که برنامه پخش می­شود، سر و صدا نکنیم و آرامش را به شنوندگان هدیه کنیم.

این تهیه کننده رادیویی درباره ویژگی این برنامه نوروزی افزود: موضوعات ما به شکل مستقیم با نوروز ارتباط ندارد، اما بی ربط هم نیست. به عنوان مثال بحث از حالِ بد به حالِ خوب که همیشه اول سال مطرح می­شود را بررسی می­کنیم. به این می­پردازیم که حال بد و خوب چه حالی است؟ رسانه در نوروز قصد دارد که مردم را سرگرم کند. ما قصد داریم در این زمان مردم را به فکر کردن وا داریم. نوروز و تعطیلی زمان خوبی برای فکر کردن است.

شمس اللهی در پایان گفت : «شب آرام» از روز شنبه ۳۰ اسفند تا ۱۳ فروردین هر شب از ساعت ۲۳ تا ۲۴ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش خواهد شد و این فصل اول برنامه خواهد بود. ما در این مدت آزمون و خطا می­کنیم و با بازخوردهایی که از مخاطبان می­گیریم نسبت به تغییرات و پیشرفت برنامه در فصل­های بعدی اقدام می­کنیم و تا این لحظه به جز من که نویسنده و تهیه کننده برنامه هستم و آقای زندگانی که مجری هستند سایر عوامل قطعی نیستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.