Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15941
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 17 دی 1398 - 18:09 |

سخنگوی وزارت امور خارجه در «بحث روز» از پیامدهای ترور سردار سلیمانی می گوید

سخنگوی وزارت امور خارجه در «بحث روز» از پیامدهای ترور سردار سلیمانی می گوید

سید عباس موسوی این هفته در برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران از بازتاب های ترور سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ پیگیری آن در مجامع حقوق وبین المللی و بررسی حق ایران در دادن پاسخ سخت به اقدام تروریستی ارتش امریکا خواهد گفت.

به گزارش هنرصدا به نقل از گروه سیاسی رادیو ایران؛ در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش به دست ارتش جنایکار امریکا، سید عباس موسوی؛ سخنگوی وزارت امور خارجه ایران برای بررسی ابعاد گوناگون این موضوع مهمان ویژه برنامه بحث روز خواهد بود.
ارزیابی و تحلیل بازتاب ها و و اکنش های منطقه ای و بین المللی در خصوص پرونده ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ ابزارها و امکانات ایران برای پیگیری پرونده سپهبد سلیمانی در مجامع حقوق و بین المللی و بررسی حق ایران در دادن پاسخ سخت به اقدام تروریستی ارتش امریکا از محورهای مهم گفتگو با رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه خواهد بود.

همچنین سامان نیازی؛ معاون امور بین الملل موسسه بین المللی صلح زیبا هم دیگر مهمان این برنامه است.

مخاطبان برنامه بحث روز می توانند با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ از زمان پخش برنامه تا ساعت ۱۵ نظرات؛ انتقادات و پیشنهادات خود پیرامون موضوع برنامه را با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران در میان بگذارند.
گفتنیست برنامه بحث روز؛ کاری از گروه سیاسی رادیو ایران؛ به تهیه کنندگی و سردبیری میثم پوراعظم، هر چهارشنبه در نیمه دوم سال حوالی ساعت ۱۲:۴۰ به صورت زنده و مستقیم از رادیو ایران تقدیم مخاطبان این شبکه می گردد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.