Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15269
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 20 آذر 1398 - 10:56 |

سریال طنز « قوطی کبریت» از رادیو نمایش پخش می شود

سریال طنز « قوطی کبریت» از رادیو نمایش پخش می شود

علاقه مندان به سریال های طنز رادیویی می توانند شنونده نمایش رادیویی « قوطی کبریت» از رادیو نمایش باشند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،مهدی طهماسبی کارگردان مجموعه طنز«قوطی کبریت» درباره این نمایش گفت:« قوطی کبریت» ملودرامی اجتماعی با موقعیت های طنز است و داستان آن درباره خانواده ایست که در یک ملک استیجاری زندگی می کنند .

وی ادامه داد: راشین کوشا نویسنده خلاق و توانا با ایده های نو است که این نمایش را بسیار روان نوشته به طوریکه دیالوگ ها همان چیزهایی هستند که در زندگی روزمره بارها و بارها آن را تجربه می کنیم .

این کارگردان درباره نحوه کارگردانی «قوطی کبریت» گفت :  از آنجایی که کارگردانی به زندگی نزدیک است وبه دلیل اینکه اتفاقات این نمایش هم قابل لمس برای گروه اجرایی بود، من تنها کاری که در کارگردانی کردم یک سری اطلاعات از موقعیت نمایش و داستان وشخصیت ها و ویژگی های کار به بچه های گروه دادم و در حین تمرین زیاد باآنها حرف نزدم و آن را به عهده خود بازیگران و توانایی شان گذاشتم .

وی تأکید کرد : بازیگران در این نمایش آزاد بودند تا با لمس موقعیت ها و آنچه که در ناخودآگاهشان نسبت به شخصیت ها داشتند از محفوظات ذهنی شان استفاده کنند.

طهماسبی در پایان گفت : به نطرم بازیگران این اثر توانسته اند به خوبی از عهده نقش ها برآیند و امیدوارم ماحصل تلاش من و همکارانم مورد توجه شنوندگان فهیم رادیو نمایش نیز قرارگیرد .

بهرام ابراهیمی ، میرطاهر مظلومی ، فریبا متخصص، رویا فلاحی ، مهرداد عشقیان، مونا صفی، ناهید مسلمی، راضیه مومیوند و بهرام سروری نژاد بازیگران ، فرزاد شریفی صدابردار و نازنین حسن پور افکتور سریال رادیویی « قوطی کبریت » هستند و اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد .

«قوطی کبریت» از روز شنبه ۲۳ آذرماه ، ساعت ۲۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.