Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4924
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 29 آذر 1396 - 11:09 |

سری جدید «با درام نویسان معاصر ایران» در رادیو نمایش

سری جدید «با درام نویسان معاصر ایران» در رادیو نمایش

سری جدید برنامه «با درام نویسان معاصر ایران» از شنبه دوم دی ماه روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، جواد پیشگر، طراح، نویسنده و کارگردان مجموعه رادیویی «با درام نویسان معاصر ایران» گفت: نوشتن سری جدید این مجموعه را از نیمه دوم سال ۹۵ آغاز کردم که شامل تنظیم نمایشنامه ها، گفتگوها و هر آنچه که مربوط به محتوای برنامه است، می شود.

وی درباره بخش های مختلف این برنامه توضیح داد: در هر قسمت از برنامه، اثر منتخب از یک نمایشنامه نویس به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

رادیونمایش-هنر صدا

پیشگر خاطرنشان کرد: «با درام نویسان معاصر ایران» با هدف معرفی فعالیت‌های درام نویسان ایرانی در آیتم های گفتگو، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه نویسی به صورت هفتگی در ۵ قسمت از رادیو نمایش پخش می شود.

این کارگردان افزود: مهمان این هفته برنامه حسن دولت آبادی از پژوهشگران و نمایشنامه نویسان معاصر ایران است که فعالیت خود را از دهه ۵۰ خورشیدی آغاز کرده است.

«با درام نویسان معاصر ایران» به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و محمود احمدی تهیه کننده، علی حاجی نوروزی صدابردارو نرگس موسی پور افکتور آن هستند. این برنامه از شنبه ساعت ۲۰:۱۵ از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.