Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 4469
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 مهر 1396 - 10:22 |

سری جدید «صبح بخیر ایران» با ۶ مجری روی آنتن می‌رود

سری جدید «صبح بخیر ایران» با ۶ مجری روی آنتن می‌رود

اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و دکتر حسن زاده مجریان برنامه صبح بخیر ایران هستند که بخش ها و آیتم های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان، اجرا خواهند کرد.

علی هنرور تهیه کننده و کارگردان این برنامه گفت: سری جدید صبح بخیر ایران از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح خواهد داشت.

وی درباره آیتم های برنامه گفت: صبح بخیر ایران برنامه ای کاملا صبحگاهی همراه با شور و اشتیاق بامدادی خواهد بود بنابراین همه آیتم ها این برنامه کوتاه است و تلاش کردیم زیاد دنبال حاشیه ها نرویم و حاشیه سازی هم نکنیم.

هنرور تصریح کرد: موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید صبح بخیر ایران است و از مصاحبه های طولانی و گفتگو محور خسته کننده پرهیز خواهیم کرد.

صبح به خیر ایران

تهیه کننده صبح بخیر ایران درخصوص بخش های سری جدید این برنامه عنوان کرد: پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی وگردشگری، آشپزی، روانشناسی، و ادبی و فرهنگستان از جمله بخش های این برنامه هستند.

علی هنرور زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح الی ۸ عنوان کرد و افزود: بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص تقدیم بینندگان می‌شود. در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور ازجمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت‌های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می‌شود. اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و دکتر حسن زاده مجریان برنامه صبح بخیر ایران هستند که بخش ها و آیتم های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان، اجرا خواهند کرد.

علی هنرور یادآور شد: گروه رستاک تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام «صبح بخیر ایران» خوانده اند. به مروز زمان و با اضافه شدن آیتم های جدید، مجریان و همکاران جدیدی هم به جمع برنامه می پیوندند.

صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه ۲۹ مهر پنج روز در هفته و ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می رود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.