Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 20341
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 21 مرداد 1399 - 12:33 |

سر خط ته خط در «فرحزاد» با رادیو تهران

سر خط ته خط در «فرحزاد» با رادیو تهران

برنامه جدید«فرحزاد»از رادیو تهران عصرهای جمعه، به مدت دو ساعت با آیتم های شاد شاد، مهمان خانه های شما فرهیختگان است.

سحر جولائی تهیه کننده و سردبیر برنامه جدید «فرحزاد» ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه «فرحزاد» کاری از گروه ورزش، تفریحات و سرگرمی رادیو تهران که عصرهای جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه به منظور سرگرم سازی و خلق لحظات مفرح و شاد برای عصرهای جمعه خانواده ها در نظر گرفته شده است که با آیتم های متنوع و متعدد در قالب طنز ارائه می شود.

به گفته این تهیه کننده؛ یکی از آیتم های ما به نام«صندلی داغ» طراحی شده است که با عنوان«فیتیله پیچ» روی آنتن می رود، در این بخش ما مهمانانی از حوزه های مختلف از جمله سیاست مداران، ورزشکاران و هنرمندان و… خواهیم داشت. ما بخشی ویژه مخاطبان طراحی کرده ایم و این مردم هستند که مشکلات و مسائل سطح شهر را ارائه می دهند، ما «گوش به زنگ» هستیم.

جولائی با توضیحات بیشتر ادامه داد: تلاش ما بر این که برنامه فرحزاد که عصرهای جمعه پخش می شود، در فضایی شاد و تفریحی و خانوادگی روی آنتن برود؛ ما در آیتمی با عنوان«گربه گوره» در قالب طنز ماست مالی اتفاقات و اخبار را خواهیم داشت. مخاطبان در بخشی با عنوان«سر خط ته خط» صحبت ها و  گفت وگوهای دو تا دوست از شمال و جنوب شهر را خواهند شنید یا در آیتم«تپق و چپق» همان طور که از عنوان این بخش مشخص است؛ تپق های افراد معروف را پخش خواهیم کرد.

از دیگر آیتم های برنامه می توان به «گرمابه گلستان» که مسئولین شهری تصمیمات مملکتی را می گیرند و «خبر سوخته» که صحبت های داخل تاکسی است و «سواریخ و تواریخ» که درباره شخصیت های قدیمی با اجراهای امروزی است یا «اندوسکوپی» که درباره اتفاقات و ماجراهایی که از بالا به آن نگاه می شود و…

سحر و نوید جولائی تهیه کننده، دکتر مهبد قناعت پیشه و علی تسنیمی گوینده، محمدرضا میرحسینی گزارشگر، فرشید کارگزاری دستیار تهیه کننده و آیتم ساز، نوید عظیمی، علی بنه و حمید پارسا نویسنده، امیر رضا زاده و پگاه ماسوری آیتم ساز و شادی شیخ زاده هماهنگی عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.