Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 3231
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 10 بهمن 1395 - 9:20 |

سعید توکلی مجری “کافه هنر” رادیو ایران در کاخ جشنواره

سعید توکلی مجری “کافه هنر” رادیو ایران در کاخ جشنواره

کافه هنر با بخش‌های متنوع از ۱۲ بهمن به مدت ۱۰ روز به اطلاع رسانی از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در حوزه فیلم می‌پردازد.

کافه هنر با بخش های متنوع کلاکت، سناریو، آقای هنرپیشه، حرکت آرام، سکانس دوم، حرکت سریع، نمای خارجی، نمای خیلی دور، خانم هنرپیشه و سکانس آخر از ۱۲ بهمن به مدت ۱۰ روز به اطلاع رسانی از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در حوزه فیلم می پردازد.

این برنامه در راستای اشاعه وترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در آثار فرهنگی سینما با ماموریت تکیه بر استمرار سینمای ملی و بومی و آثار فاخر فرهنگی با مسئولین جشنواره گفتگو می کند. معرفی فیلم های روز در حال اکران ،معرفی فیلم های حوزه بین الملل و اطلاع رسانی در باره آن ، گفتگوبا بازیگران فیلم های جشنواره ،گذری به رویدادها ی جشنواره، گفتگو با هنرمندانی که در سال های گذشته سیمرغ دریافت کرده اند از دیگر قسمت های این برنامه است ضمن اینکه فیلم های در حال اکران توسط کارشناسان و عوامل فیلم ها نقد می شود.

«کافه هنر» ویژه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با تهیه کنندگی حسین معصومی،گویندگی سعید توکلی ،نویسندگی مهدی رسولی و سیده زهرا صالحی ،گزارشگری عباس سنجری ، تینا میر کریمی ،مهدیه پهلوانی هماهنگی زهره سربازی و زهرا قائدی ،آیتم سازی حامد نجم الهدی ،محمد کیانی ازساعت ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

 

کافه هنر رادیو ایران

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.