Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9237
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 25 اسفند 1397 - 15:13 |

سین سیاست پای سفره نوروزی رادیو تهران

سین سیاست پای سفره نوروزی رادیو تهران

گفتگوی سیاسی با چهره های نام آشنای دنیای سیاست، در یک فضای صمیمی با حال و هوای عیدانه از رادیو تهران پخش می شود.

مهدی زال زاده تهیه کننده برنامه «بوستان گفتگو»در تشریح جزييات اين برنامه گفت: رادیو تهران با محوريت چهره هاي خبرساز سال ۹۷ شانزده برنامه ۳۰ دقيقه اي با عنوان بوستان گفتگو را برای پخش در ایام نوروز طراحی و توليد کرده است.

تهیه کننده بوستان گفتگو با اشاره به چهره هايي که در این برنامه با آنها گفتگو می شود، گفت: در این برنامه با شخصیتهای شناخته شده سیاسی که در سال گذشته در کانون اخبار و رويداد هاي سياسي قرار داشته اند گفتگو می شود. برخي از اين چهره ها عبارتند از: آیت الله احمد خاتمی خطيب نماز جمعه تهران، آیت الله علم الهدي نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي، آقایان حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز محمد رضا باهنرنماينده سابق مجلس و علي ربيعي وزير سابق تعان کار و تامين اجتماعي همچنين سفرای کشورهای روسیه، چین و شماري ديگر از چهره هاي نام آشناي سياسي از جمله ميهمانان بوستان گفتگو در راديو تهران هستند.

زال زاده تهيه کننده بوستان گفتگو در گروه سياسي راديو تهران درباره برخي از محورهاي گفت و گو هم افزود: سياست و محله محوري در تهران، افراط و تفريط در مواضع چهره هاي سياسي، حاشيه هاي خبرساز چهره هاي سياسي، رمزگشايي از شايعات و ابهامات مطرح پيرامون زندگي سياسي فعالان سياسي همه و همه با يک گفت و گوي چالشي در بوستان گفتگو گره خواهد خورد و سرانجام  با تفال به ديوان حضرت حافظ به پايان می رسد.

مهدی زال زاده در پایان با اشاره به اینکه بوستان گفت و گو در گروه سياسي راديو تهران توليد شده به معرفي عوامل اين برنامه پرداخت: سید حسین حسینی کارشناس اجراي این برنامه را به عهده دارد. دکتر خوشرو زاده، دکتر قادری و دکتر کریمی اتاق فکر و طراح سوال اين برنامه هستند.حامد خادم مسئول هماهنگی و مجتبی مرادی صدابردار گروه توليد بوستان گفتگو مي باشند.

لازم به ذکر است؛ کنداکتور پخش بوستان گفتگو از رادیو تهران، يکم تا شانزدهم فروردين ماه، ساعت ۱۵ و تکرار آن ۲۳ و ۲ بامداد، روي موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز مي رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.