Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 7152
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 مهر 1397 - 12:07 |

شب نشینی «فرزاد موتمن» در رادیو تهران

شب نشینی «فرزاد موتمن» در رادیو تهران

برنامه «نقطه سرشب» امشب از ساعت ۲۲ با حضور فرزاد موتمن روی آنتن رادیو تهران می رود.

فرزاد موتمن

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی تهران برنامه نقطه سرشب یکشنبه ها با کارگردانان و بازیگران فیلم های درحال اکران سینما گفت وگو خواهد شد. علاوه بر صحبت با عوامل فیلم های سینمایی هر هفته یک موضوع در سینما به چالش کشیده می شود. شب نشینی امشب رادیو تهران با حضور فرزاد موتمن است.

فرزاد موتمن در سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شد و دوران كودكي و نوجواني را در مناطق نفت خيز جنوب گذارنده است. بعد از اتمام تحصيلات متوسطه به ايالت متحده رفت و تحصيلات خود را در رشته سينما نيمه تمام رها كرد و به ايران بازگشت. پس از آن به عكاسي و فيلمبرداري پرداخت و مستندسازي را نيز تجربه كرد. او در سال ۱۳۷۸ به ساخت فيلم هاي سينمايي پرداخت و در كنار فيلمسازي به تدريس در دانشگاه سوره نيز مشغول شد.

او فیلم «آخرین بار کِی سحر را دیدی؟»، فیلم سینمایی «سراسر شب»،«هفت پرده»، «شب‌های روشن»،«صداها» «باج‌خور» و «پوپک و مش ماشالله»در کارنامه کاری خود دارد.

برنامه نقطه سرشب شب های یکشنبه از ساعت ۲۲ در حوزه سینما و زیر عنوان سینما تهران تهیه و از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود. اسماعیل باستانی تهیه کننده، وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس ومنتقد این برنامه رادیویی است که تقدیم حضور مخاطبان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.