Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 19747
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 16 تیر 1399 - 11:26 |

شما هم می‌توانید نویسنده رادیو پیام شوید

شما هم می‌توانید نویسنده رادیو پیام شوید

شبکه رادیویی پیام برای تعامل بیشتر با مخاطبان و کشف استعدادهای نویسندگی برای رادیو، طرح ملی «پیام‌نگار» را راه اندازی کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شهرام ملازاده، مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در رادیو پیام، استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده در بهره‌گیری رسانه از توانمندی‌های موجود در جامعه و مخاطبان رسانه ملی به‌ویژه رسانه رادیو در بخش‌های مختلف است.  وی با بیان اینکه رادیو پیام تاکنون با راه‌اندازی پویش‌های متعدد توانسته، ضمن تعامل بیشتر با مخاطبانش، فضا را برای دیده شدن مخاطبان در بخش‌های مختلف در رادیو نمای رادیو پیام و رادیو آوا فراهم کند گفت: در طرح«پیام نگار» در نظر داریم مطالب نوشته شده مخاطبان را در چارچوب سیاست‌های شبکه در بخش‌های مختلف از آنتن شبکه به نام خودشان پخش کنیم. مدیر رادیو پیام در ادامه تصریح کرد: یکی از بخش‌های مغفول‌مانده در حوزه مشارکت مخاطبان با رسانه ملی، بخش نویسندگی است.  اهمیت  ارتقاء دانش عمومی و  وجود استعدادهای بالقوه در میان گروه‌های مختلف جامعه در زمینه‌های نویسندگی، هنری و … ما را برآن داشت با طراحی و راه‌اندازی طرح ملی«پیام نگار»، ضمن جذب مشارکت هموطنان در عرصه نویسندگی، استعدادهای این حوزه را کشف و از قلم آنها در ارتقاء فرهنگ عمومی‌ کشور  بهره‌مند شویم.

ملازاده گفت: با توجه به فراگیری شبکه رادیویی پیام در تمام حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، مذهبی و همچنین اهمیت پاسداشت زبان فارسی ، طرح «پیام نگار» همزمان با روز قلم در این شبکه راه‌اندازی شد. مخاطبان عزیز رادیو پیام در سراسر کشور می‌توانند  متون ادبی، شعر، داستانک و … را با رعایت زبان معیار و آیین نگارش زبان فارسی در قالب و ساختار ارائه شده از رادیو پیام، از طریق درگاه‌های ارتباطی پیام‌رسان سروش رادیو پیام به نشانی @pr.radiopayam و سایت رادیو پیام به آدرس www.radiopayam.ir ارسال کنند و مطالب ارسالی خود را با نام خودشان از بخش‌های مختلف رادیو پیام بشنوند. گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نویسندگی برای رادیو پیام می‌توانند به سایت رادیو پیام بخش پیام‌نگار مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.