Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 17166
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 21 اسفند 1398 - 17:48 |

شنونده‌های رادیو جوان «شیرینی خونگی» درست می‌کنند!

شنونده‌های رادیو جوان «شیرینی خونگی» درست می‌کنند!

شبکه رادیویی جوان در این روزهایی که باید در خانه بمانیم، در تعامل با شنونده هایش، جُنگ شاد «شیرینی خونگی» را می‌سازد تا با شنیدن این برنامه کام‌مان را شیرین کنیم.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی جوان؛ با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا، بهترین راه برای سلامتی و شکست این ویروس، ماندن در خانه و دوری از تجمعات و دورهمی‌هاست.

برنامه‌ی زنده «شیرینی خونگی» با هدف ایجاد سرگرمی برای کسانی که در خانه مانده‌اند، هر روز از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک ساعت، با همکاری و همراهی مخاطبان و شنونده های رادیوجوان به روی آنتن می‌رود.

در این برنامه، شنونده‌ها از اتفاقات و تجربه‌های در خانه ماندن و گفتگو با اعضای خانواده‌شان و کارهایی که انجام می‌دهند، عکس و فیلم می‌گیرند تا در «لیگ بازی‌های خانگی» شرکت داده‌شوند.

از دیگر بخش‌های جذاب و شنیدنی این برنامه، سفر به «جزیره آزاد» است که درباره یک زوج است که به جزیره ای ناشناخته سفر کرده‌اند اما به دلیل شیوع کرونا در آن جا گیر افتاده‌اند!
این بخش جذاب را علی نوبخت و سیما تیرانداز بازی می‌کند.

یکی دیگر از قسمت‌های با مزه برنامه «خرده جنایت‌های خانوادگی» است که به شما پیشنهاد می‌کنیم این بخش را با دقت بشنوید و حسابی از ته دل بخندید!

ویژه برنامه «شیرینی خونگی» به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی، علی نوبخت، مجتبی امیری و اجرای صدیقه مرادی، مجید عسکری و با تلاش جمعی از هنرمندان جوان رادیو، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح به صورت زنده از شبکه رادیویی جوان به روی آنتن می‌رود.

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۰۴۰۰۰۰ و ۲۲۰۵۰۹۵۲ ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۸۱ و صفحه برنامه در وب سایت رادیوجوان به نشانی www.radiojavan.ir با این برنامه در ارتباط باشند.

پادکست «خرده جنایت‌های خانوادگی» را از اینجا بشنوید :

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.