Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 10650
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1398 - 10:48 |

شهره سلطانی: اجرای تلویزیونی برایم تجربه‌ای جذاب توام با استرس است

شهره سلطانی: اجرای تلویزیونی برایم تجربه‌ای جذاب توام با استرس است

بازیگر سریال “پنچری” گفت: یکی از مهمترین نقاط جذاب اجرای تلویزیونی برای من در این بود که همچون تئاتر اجرا به صورت زنده و هر شب رخ می‌دهد، این تازگی جذابیتی توام با استرس را برای من می‌آفریند که در نوع خود هیجان انگیز است.

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان در خصوص بازخورد مخاطبان درباره اولین حضورش به عنوان مجری در تلویزیون گفت: نظرات متفاوت است، اما من تا به حال بازخورد بدی نسبت به حضورم به عنوان مجری در ویژه برنامه جشن رمضان نشنیده‌ام.

وی در همین راستا ادامه داد: طبیعتاً هر اتفاقی سلیقه‌ای است و ممکن است اجرای من برای برخی خوشایند باشد و برخی هم آن را دوست نداشته باشند. شاید حتی برخی نوع ورود من به عرصه اجرا باب سلیقه‌شان نباشد. همیشه آراء مثبت و منفی نسبت به چنین اتفاقاتی طبیعی است.

بازیگر سریال “پنچری” ریسک حضور بازیگران در قامت مجری گری را بالا دانست و اضافه کرد: من از همان اول با علم بر اینکه حضورم به عنوان یک مجری در تلویزیون ریسک زیادی دارد پا به این عرصه گذاشتم، اما اگر صرفاً اجرا بود قطعاً آن را نمی‌پذیرفتم، زیرا نه اینکار را بلدم و نه اینکه تمایلی برای مجری‌گری دارم.

وی در همین رابطه ادامه داد: واقعیت امر من چندان دغدغه و انگیزه مجری‌گری را ندارم، ولی در برنامه جشن رمضان از آنجا که به عنوان بازیگر مجری به من پیشنهاد شد آن را پذیرفتم و امیدوارم این حضور و تجربه مورد رضایت تماشاگران و اهالی با تجربه اجرا قرار گیرد.

بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» درباره اولین تجربه مجری‌گری خود در تلویزیون اذعان کرد: مثل هر کار دیگری که انسان برای اولین بار تجربه می‌کند، تجربه اجرای تلویزیونی برایم اتفاق تازه و البته سختی بود و سعی کردم در آن بسیار محتاطانه عمل کنم.

وی درباره احتمال ادامه کار در عرصه اجرا تاکید کرد: واقعیت نمی‌دانم اگر دوباره به من پیشنهاد اجرا داده شود آن را می‌پذیرم یا نه. به هر حال در شرایط فعلی احساس کردم که اجرا در برنامه جشن رمضان می‌تواند تجربه‌ای جذاب برای من باشد.

این بازیگر تلویزیون جذابیت اجرای تلویزیونی را اینگونه توصیف کرد: یکی از مهمترین نقاط جذاب اجرای تلویزیونی برای من در این بود که همچون تئاتر اجرا به صورت زنده و هر شب رخ می‌دهد با این فرق که در تئاتر ما یک نمایشنامه را حفظ می‌کنیم، اما در اجرا هر روز آیتم‌های خاص خود را می‌طلبد که همین اتفاق به اجرای هر شب تازگی می‌دهد. این تازگی جذابیتی توام با استرس را برای من می‌آفریند که در نوع خود هیجان انگیز است.

وی هدف اصلی خود را در ادامه شغل بازیگری دانست و اضافه کرد: من مجری گری را تجربه کردم، اما قطعاً بعد از اجرای برنامه جشن رمضان در عرصه مجری گری نمی‌مانم، زیرا من دغدغه‌های دیگری در زندگی دارم.

لرستانی با تاکید بر تجربه گرایی خود در عرصه هنر خاطرنشان کرد: من در عرصه اجرای تلویزیونی خیلی بی ادعا کارم را انجام می‌دهم، زیرا می‌دانم مجریان بسیار زحمتکش و با تجربه‌ای داریم که آن‌ها باید اجرای برنامه‌ها را انجام دهند منتها این نوع از اجرا را به واسطه تلفیقش با بازیگری پذیرفتم که اگر تنها برای مجری گری به من پیشنهاد می‌شد آن را نمی‌پذیرفتم.

| منبع خبر : خبرگزاری میزان
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.