Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 20188
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 13 مرداد 1399 - 11:05 |

شوخی با داروسازان در سریال رادیویی «توطئه خانوادگی»

شوخی با داروسازان در سریال رادیویی «توطئه خانوادگی»

نمایش توطئه خانوادگی که پخش آن به تازگی از رادیو نمایش و رادیو جوان آغاز شده است موضوعی کمدی فانتزی دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این مجموعه رادیویی که در چهارده قسمت و به سفارش رادیو جوان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده توسط یاسمن شکرگزار و هانیه نجفی نوشته شده است و داستان آن درباره پسر جوانی به نام عطا سلامت است که فارغ التحصیل رشته‌ی داروسازی‌ست. او و خانواده‌اش همراه پدربزرگ و مادربزرگ و خانواده‌ی عمو ساکن ساختمانی در یکی از محلات تهران هستند. عطا بسیار اتفاقی، شربتی را می سازد که همه افراد خانواده را به چالشی کمدی می کشد.
سعیده فرضی کارگردان مجموعه رادیویی «توطئه خانوادگی» ضمن اعلام این مطلب افزود: این نمایش رادیویی فضای کمدی فانتزی دارد و کمدی آن کمدی موقعیت است به این صورت که آدم ها در این نمایش در موقعیتی کمدی فانتزی قرار می گیرند که منجر به اتفاقاتی جالب و خنده دار می شود.
وی ادامه داد: سعی کردم در این نمایش صداهایی را انتخاب کنم که متفاوت باشند و در کنار هم ترکیبی جالب ایجاد کنند تا مورد توجه شنوندگان رادیو قرار بگیرند.
فرضی در پایان تأکید کرد : در این نمایش نقش عطا سلامت را به محمدرضا قلمبر که اتفاقا بازیگر بسیار خوب کمدی است سپردم اما به او تأکیدکردم متفاوت تر از گذشته ، بازی کند که خوشبختانه به خوبی از عهده آن بر آمد.
مجموعه کمدی چهارده قسمتی«توطئه خانوادگی» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی سعیده فرضی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی احمد گنجی، مجید حمزه ، مهرداد عشقیان، سوسن مقصودلو، افسانه محمدی، نوشین حسن زاده، مینو جبارزاده، نازنین مهیمنی، محمدرضا قلمبر، شهریار حمزیان، بهادر ابراهیمی، حمید یزدانی، احمد لشینی، سهیلا تیلاوی و محمد سعید سلطانی به مدت چهارده روزساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد از رادیو جوان پخش می شود و ساعت ۸:۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.