Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 7732
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 05 آذر 1397 - 14:34 |

شيوه های بازاريابی در فضای مجازی با راديو تهران

شيوه های بازاريابی در فضای مجازی با راديو تهران

برنامه “نقطه سر شب” دوشنبه ها با موضوع IT  و فضاي مجازي و شيوه هاي بازاريابي در اين فضا روي آنتن راديو تهران مي‌رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، برنامه “نقطه سرشب” دوشنبه ها درباره IT  و فضاي مجازي است و بخشي از برنامه به شيوه هاي بازاريابي در فضاي مجازي از طريق پيج هاي مستر و پرمخاطب كه مبلغان مشاغل هستند و كارشان معرفي پيج هاي تازه كار و محصولات آنهاست، اختصاص مي‌يابد.

برنامه “نقطه سرشب” دوشنبه ها كلي اطلاعات رايگان درباره مولفه ها و زيرمجموعه هاي متنوع فضاي مجازي در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهد.

استراتژي كلي اين برنامه، ايجاد انگيزه كارآفريني، آموزش هاي كاربردي و طرح فوت و فن هاي مختلف در فضاي مجازي، معرفي اپليكيشن هاي كاربردي خاصِ شهر تهران، و… است.

معرفي اپليكيشن هاي خاص شهر تهران در گفت و گو با طراحان، امنيت در فضاي مجازي و بحث جرايم اينترنتي با رويكرد بيان شاهد مثال و طرح قوانين مربوط در اين برنامه ارائه مي شود.

پرداختن به مقوله event در فضاي مجازي، روانشناسي حضور يا عدم حضور در فضاي مجازي و مزايا و معايت آن، با افرادي كه ارادي و آگاهانه و به دلخواه خود، با توليد آثار مختلف انرژي مثبت به مخاطبان و دنبال كنندگان خود  تزريق مي كنند، گفت‌وگو مي‌شود.

آرش سروري كارشناس IT اخبار، حواشي گيم و رويدادها را اطلاع رساني مي كند و اعظم ابراهيمي آيتم هاي ترفندهاي مجازي و معرفي گجت ها را بر عهده دارد.

همچنين احسان رافتي از دنياي عكاسي ديجيتال، اخبار و رويدادها مي گويد و در اين حيطه سايت، اپليكيشن و كتاب ها را معرفي مي كند.

شما مخاطبان مي توانيد اين برنامه را امشب از راديو تهران ساعت ۲۲:۳۰ دقيقه روي موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز بشنويد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.