Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14868
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 10 آذر 1398 - 13:37 |

«صحنه» امشب میزبان حمید صفت، بهاره رهنما و بابک کایدان است

«صحنه» امشب میزبان حمید صفت، بهاره رهنما و بابک کایدان است

«صحنه» رادیو تهران یکشنبه ۱۰ آذر میزبان «بهاره رهنما»، «بابک کایدان» نویسنده نمایش خانگی مانکن و «حمیدرضا امیری صفت» خواننده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه جدید «صحنه» از رادیو تهران در گفت‎وگو با چهره‌های مشهور و معروف، آخرین اخبار و حواشی را از زبان خود چهره‌ها به اطلاع علاقه‎مندان می‎رساند.
«بهاره رهنما» بازیگر از میهمانان این برنامه است، او متولد ۱۳۵۲ در اراک، پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی‌ که بازیگر است. او کارشناسی حقوق قضایی و لیسانس ادبیات فارسی را در کارنامه تحصیلات خود دارد. رهنما سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت. «نان و عشق و موتور هزار»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «پوپک و مش ماشاالله»، «سن پطرزبورگ» و… از سریال‌های تلویزیونی بهاره رهنما می‎توان به «چک برگشتی»، «پژمان»، «مرد هزار چهره» و… اشاره کرد.
«حمیدرضا امیری صفت» متولد۱۳۷۲، خواننده رپ از دیگر میهمانان صحنه است، از ویژگی‌های آثار صفت پرداختن به مسائل روز است.
«بابک کایدان» از دیگر میهمانان برنامه صحنه رادیو تهران است که این روزها سریال «مانکن» را به قلم او در شبکه نمایش خانگی شاهد هستیم، او همچنین نویسنده سریال‌های تلویزیونی همچون «دارا و ندار»، «هشت و نیم دقیقه» و «دلدادگان» است.
صحنه به تهیه‎کنندگی محمد بخشایش روی آنتن می‎رود، آرش ظلی‎پور کارشناس مجری و نویسنده دنیا خمامی است. آیتم‎ساز و هماهنگی شادی شیخ‎زاده و پریسا نقی‎زاده، عاطفه حیدری گزارشگر و فاطمه صدیق گزارشگر و آیتم‎ساز از دیگر عوامل این برنامه رادیویی هستند.
برنامه «صحنه» کاری از گروه مدیریت و برنامه‎ریزی شهری است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ تا ۲۲ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.
مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.