Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 22019
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 آبان 1399 - 13:42 |

صداپیشه باسابقه به «چهل تیکه» می آید

صداپیشه باسابقه به «چهل تیکه» می آید
«مژگان عظیمی» صداپیشه باسابقه تلویزیون به «چهل تیکه» می آید.
به گزارش هنرصدا، «مژگان عظیمی» صداپیشه باسابقه تلویزیون که بیشتر به خاطر صداپیشگی نقش هایدی در کارتون «هایدی» در خاطره ها ماندگار شده است چهارشنبه ۷ آبان ماه به «چهل تیکه» خواهد آمد.

«علیرضا خمسه» بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون پنج شنبه و جمعه این هفته مهمان برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» خواهد شد.

در روز دوشنبه ۵ آبان، گلچین برنامه «چهل تیکه» پخش خواهد شد.  سه شنبه ۶ آبان ماه  «مهدی علی احمدی» کارگردان و تهیه کننده تلویزیون مهمان «چهل تیکه» خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از شنبه تا روز جمعه در ساعت ۲۳ شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مژگان عظیمی (زادهٔ ۹ آذر ۱۳۴۰ تهران) دوبلور و بازیگر ایرانی است. تحصیلات وی در رشتهٔ بازرگانی (دیپلم) بوده‌است. او از ۵ سالگی (۱۳۴۵) پا به عرصۀ گویندگی رادیو گذاشت. زمانی که پس از دادن آزمون صدا و پذیرفته شدن، در برنامۀ رادیویی «خردسالان» عذرا وکیلی، شروع به کار کرد.[ چهار سال بعد، یعنی در سال ۱۳۴۹ با دوبلهٔ نقش «جینا» در کارتون پینوکیو برای نخستین بار دوبله را نیز تجربه کرد. از کارهای پرآوازه‌ای که عظیمی در دوبلهٔ آن شرکت داشته می‌توان به ارباب حلقه‌ها، پزشک دهکده (برایان)، پرستاران، قصه‌های جزیره، فرانکنشتاین، حلالم کن و… اشاره کرد.

او همچنین به نقش‌آفرینی در سریال‌های مدرسه مادربزرگ‌ها، دوران سرکشی و ماجراهای محلۀ ما پرداخته است. عظیمی به عنوان راویان کتاب‌های صوتی نیز فعالیت دارد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.