Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 27522
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 12 تیر 1400 - 10:59 |

«طراوت زندگی» برنامه ای شادو مفرح از رادیو قرآن

«طراوت زندگی» برنامه ای شادو مفرح از رادیو قرآن

“طراوت زندگی” عنوان برنامه‌ای است با محوریت مسابقه که از روز شنبه ۱۲ تیرماه به روی آنتن شبکه‌ی رادیویی قرآن خواهد رفت.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن ؛ گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن برنامه ای شاد و مفرح را در جهت تنوع در برنامه‌سازی و ایجاد فضایی مطلوب و رقابتی سالم و موثر، با عنوان “طراوت زندگی” با محوریت مسابقه و با موضوع سبک زندگی و آموزه های قرآنی در زندگی، از روز شنبه ۱۲ تیر ماه به روی آنتن این شبکه رادیویی خواهد برد .
«طراوت زندگی» خانه‌ای گرم و صمیمی برای تمامی مخاطبان برنامه است که تلاش می‌کند آیات الهی را در زندگی آنها جاری و ساری کند.
این برنامه فرصت مناسبی برای محک اطلاعات شنوندگان و مخاطبان خواهد بود و موضوع اختصاصی هر قسمت از برنامه حول یک آیه مشخص و بر اساس درخواست و مشارکت شنوندگان تعیین خواهد شد .
همچنین بخشی از برنامه طراوت زندگی به گفتگو با قاریان ، پیشکسوتان ، فعالان ، هنرمندان و حتی برنامه سازان قرآنی و شنیدن خاطرات و تجربیات خوب آنها و استفاده آن در زندگی اختصاص می یابد.
لازم به ذکر است ، برنامه طراوت زندگی کاری از گروه آموزش رادیو قرآن به تهیه کنندگی محبوبه کلانتر و علیرضا صفرزاده می باشد که روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.