Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 21895
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 30 مهر 1399 - 12:43 |

عاشقانه های همسر شهید مدافع حرم«محمد بلباسی» در رادیو تهران

عاشقانه های همسر شهید مدافع حرم«محمد بلباسی» در رادیو تهران

«محبوبه بلباسی» همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی»، این هفته پنجشنبه اول آبان، از برنامه «مهربانو» رادیو تهران همراه شما مخاطبان است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ زرین کشاورز تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: پیکرهای مطهر هشت شهید مدافع حرم، پس از گذشت نزدیک به پنج‌سال، بالاخره با تلاش گروه‌های تفحص، در سوریه کشف و به میهن اسلامی بازگشت. با بازگشت پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام، انتظار چندساله خانواده‌های آن‌ها نیز به پایان رسید و بالاخره پدران، مادران، همسران و فرزندان آن‌ها، پیکرهای شهید عزیز خود را در آغوش گرفتند.

به همین مناسبت برنامه «مهربانو» از رادیو تهران پنجشنبه اول آبان، از ساعت ۱۸:۳۰ با «محبوبه بلباسی» همسر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» که بالاخره بعد از چهارسال پیکر مطهر همسرش از منطقه «خان‌طومان» سوریه بازگشته است، گفتگو می کند.

روایت عاشقانه های همسر شهید مدافع حرم از روزهای با محمد بودن و چهار سال انتظار خالی از لطف نیست، روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه ما باشید.

برنامه«مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می پردازد.

زنانی که به کانون خانواده معتقدند و هدفشان تشویق زنان برای بهتر زندگی کردن است.گفتنی است؛ تهیه کنندگی، اجراء، تحقیق و آیتم سازی برنامه بر عهده زرین کشاورز است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.