Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 7822
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 11 آذر 1397 - 13:27 |

عبدالله روا از ماجرای شکایت سردار آزمون می گوید

عبدالله روا از ماجرای شکایت سردار آزمون می گوید

مجری برنامه «ویدیو چک» از آخرین وضعیت شکایت سردار آزمون، زمان پایان یافتن این برنامه، اجرای برنامه های متنوع و پیشنهادهای کاری که به وی می شود، حرف زد.

عبدالله روا

عبدالله روا مجری «ویدیو چک» از برنامه های شبکه ورزش سیما که شب های پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ پخش می شود درباره ایده شکل گیری این برنامه به خبرنگار مهر گفت: شاید نمونه خارجی این برنامه در شبکه های خارجی وجود داشته باشد اما طرح این برنامه در صدا و سیمای ما جدید است و به نظر من در حال حاضر «ویدیو چک» تبدیل به یک برند منحصر به خود شده است.

وی با اشاره به اینکه ایده اصلی «ویدیو چک» متعلق به مجتبی آذری تهیه کننده برنامه است، عنوان کرد: ساختار چنین برنامه هایی ایجاب می کند که طراحی آن بر اساس مجری باشد پس «ویدیو چک» هم با نقاط قوت و ضعف من تطبیق داده شده است.

روا با اشاره به اینکه گرچه «ویدیو چک» از شبکه ورزش پخش می‌شود اما نمی‌توان آن را فقط یک برنامه ورزشی دانست، گفت: به نظر من «ویدیو چک» یک برنامه اجتماعی ورزشی است که ما در این یک سالی که از اجرای آن می گذرد روی آن دقت و وسواس زیادی داشته ایم و حتی تغییراتی چه در نحوه اجرا چه در متن های برنامه ایجاد کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه تیم تولید برنامه همچون رویکرد آن جوان است، عنوان کرد: تیم نویسندگی ما که شامل ۵ نفر می‌شود همه از قشر جوان هستند و به نوعی می توان من را پیرمرد این تیم نامید!

خیلی ها از ما حمایت کردند

مجری «ویدیو چک» درباره واکنش کسانی که با آنها در برنامه شوخی می شود، گفت: ما در این برنامه با افراد مختلفی شوخی می کنیم و در اکثر اوقات هم واکنش ها به این شوخی ها خوب است اما گاهی هم به ما هم حمله شود که این مساله در حوزه مسایل ورزشی و مخصوصا فوتبال زیاد پیش می‌آید.

وی درباره مصادیق این حمله ها بیان کرد: به طور مثال ما بعضی اوقات پیش آمده که با برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شوخی کرده ایم و هواداران استقلال خوشحال شده و از ما حمایت کرده اند و هفته بعد که سراغ شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال رفتیم همان هواداران به ما حمله کردند ولی من به هواداران تیم های مختلف می گویم مطمئن نباشند که با آنها شوخی نمی‌کنیم!

مجری سابق برنامه «شب های فوتبالی» بیان کرد: در این میان افرادی هم از ما دفاع کرده و داوطلبانه خواستار شوخی های «ویدیو چک» با خود شده اند به طور مثال علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس در  ملاقاتی که با هم در مراسم برترین های لیگ برتر فوتبال داشتیم، از شوخی هایی که با وی کردیم بسیار خوشحال بود و حتی خواستار این بود که شوخی های بیشتری هم با وی انجام دهیم.

روا درباره واکنش برخی مدیران به شوخی های «ویدیوچک» گفت: با توجه به حرف هایی که ما از طریق عوامل شنیدیم مدیر یا مسئولی نبوده که از ما برای شوخی هایمان ناراحت شده باشد. صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک یکی از این اشخاص است که خیلی هم از شوخی های ما استقبال کرده است.

شوخی با سردار آزمون دردسرساز شد

البته «ویدیوچک» دور از حاشیه هم نبوده و بهمن ماه امسال بود که خبر شکایت سردار آزمون از مجری این برنامه به دلیل توهین به وی منتشر شد. عبدالله روا با گل نزدن‌های پیاپی مهاجم بازنشسته تیم‌ملی شوخی کرده و گفته بود «سردار آزمون در گذشته مهاجم بسیار گلزنی بود اما الان خیلی وقت است که در زمین فوتبال گل نمی زند و در خارج از زمین فوتبال شاهد گلزنی های وی هستیم!» حالا عبدالله روا در این گفتگو درباره آخرین وضعیت این شکایت توضیح داد: تنها ۲ مورد شکایت داشتیم که یک مورد آن شوخی با سردار آزمون بود که ما در برنامه ای که بهمن ماه پخش شد با گل نزنی های سردار شوخی کردیم و همین مساله باعث ناراحتی وی شد. این پرونده در حال حاضر در جریان است و وکیل بنده پیگیر این شکایت است و ما هم دفاعیات خود را به دادگاه ارایه کرده ایم.

این مجری درباره این موضوع که تا چه زمانی قرار است «ویدیو چک» ادامه داشته باشد، گفت: در کشور ما سوژه برای پرداختن زیاد است ولی ما تا وقتی که مردم «ویدیو چک» را دوست داشته باشند آن را ادامه می دهیم.

عبدالله روا

تقریبا هر روز یک پیشنهاد دارم!

روا که سابقه اجرای بیش از ۲۰ برنامه را در حوزه های متفاوت دارد درباره تنوع برنامه هایی که اجرا می کند، اظهار کرد: تقریبا سراغ اکثر موضوعات برای اجرا رفته ام مثلا «شب های فوتبالی» از شبکه ورزش، «شیدایی» از شبکه دو و «سینمایش» از شبکه نمایش که مخصوص جشنواره ملی فیلم فجر بود جزو برنامه های متنوعی است که سابقه اجرا در آنها را داشته‌ام.

وی با بیان اینکه پیشنهادهای متفاوتی برای اجرا به وی می شود، گفت: تقریبا هر روز یک پیشنهاد جدید برای اجرا دارم! در همین یک سال پیشنهادهای زیادی از شبکه های مختلف سیما داشته ام اما در حال حاضر انتخاب من اجرا در «ویدیو چک» است.

مجری «ویدیو چک» در پایان بیان کرد: مجری های دیگر هم این پیشنهادها را دارند اما دو دلیل باعث می‌شود که این پیشنهادها را قبول نکنند؛ یک دلیل آن به نظرم این است که آنها دوست دارند به صورت تخصصی در یک حوزه خاص اجرا کنند و دلیل دیگر این است که توانایی اجرا در حوزه های متفاوت را ندارند. نظر من این است که می‌توانم در حوزه های متفاوت اجرا کنم و نوع بازخوردهایی که گرفتم هم همین مساله را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.