Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 6237
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 تیر 1397 - 11:46 |

عصبانیت فردوسی‌پور از تبلیغ اسپانسر ۲۰۱۸

عصبانیت فردوسی‌پور از تبلیغ اسپانسر ۲۰۱۸
این روز‌ها اگر برنامه ۲۰۱۸ که مختص پخش دیدار‌های جام جهانی است را تماشا کرده باشید، از انتقادات عادل فردوسی‌پور نسبت به زمان زیادی که اسپانسر برنامه در اختیار گرفته، مطلع شده اید.

عادل فردوسی پور-2018-جام جهانی روسیه

به گزارش خبرورزشی، این اتفاق به خصوص طی روز‌های اخیر، بار‌ها رخ داده که محمدرضا احمدی که مشغول معرفی اسپانسر برنامه است، با واکنش عادل فردوسی‌پور مواجه شده. عادل چند باری روی آنتن زنده تلویزیون گفت: «امیدواریم این تبلیغات کوتاه شود، مردم می‌گویند بابا بسه دیگه، چه خبره؟!».

اما یکی از دست‌اندرکاران این برنامه در خصوص عصبانیت عادل به ما گفت: «ماجرای مهمی نیست. بار‌ها این موضوع را عادل در برنامه گفته بود که بهتر است به جای تلف کردن وقت برای معرفی اسپانسر، به پخش بخش‌های مختلف برنامه ۲۰۱۸ بپردازیم زیرا این‌طور، مردم هم اعتراض خواهند کرد که چرا مدام مشغول پخش آگهی هستیم و آگهی‌ها که تمام می‌شود و به استودیو می‌آییم، باز هم باید یک کالای دیگر تبلیغ شود. البته عادل هم می‌داند این اسپانسر‌ها چه کمک بزرگی می‌کنند.».
اما فرد دیگری از مجموعه ۲۰۱۸ نیز به ما گفت: «کاش حداقل دوستانی که اسپانسر برنامه شده‌اند، مدل تبلیغات و معرفی خود را تغییر می‌دادند زیرا واقعاً خسته‌کننده شده است. مجریان برنامه فقط یک مدل و با یک ادبیات و با یک‌سری تصاویر می‌توانند اقدام به معرفی این اسپانسر‌ها کنند در حالی که هیچ خلاقیتی در آن دیده نمی‌شود. کاش آن‌ها می‌رفتند و مدل تبلیغات‌شان را عوض می‌کردند تا دست مجری‌ها هم باز باشد و از سوی دیگر، حوصله مردم هم سر نرود.»

به هر حال عادل از وضعیتی که در آن گرفتار شده، چندان رضایت ندارد و از این رو هر از گاهی از زمان زیادی که اسپانسر در اختیار دارد، گلایه می‌کند. البته او می‌داند صدا و سیما برای تهیه چنین برنامه‌ای، امکان نداشت به او پولی بدهد و بودجه‌ای که در اختیار گرفته، از راه اسپانسرینگ است ولی با این حال، حق با فردوسی‌پور است؛ در اکثر دقایق برنامه اش، یا باید آگهی بازرگانی ببینیم و یا در داخل استودیو، محمدرضا احمدی مشغول معرفی اسپانسر برنامه آن هم با یک‌سری اطلاعات کاملاً تکراری است!

منبع: خبر ورزشی
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.