Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14198
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 05 آبان 1398 - 14:23 |

«عطر خدا» ویژه برنامه آخرین روزهای ماه صفر از رادیو تهران

«عطر خدا» ویژه برنامه آخرین روزهای ماه صفر از رادیو تهران

برنامه « عطر خدا » ویژه رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت امام رضا(ع) از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.

برنامه «عطر خدا» در قالب مستند کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است، روز یکشنبه (۲۸ صفر) در سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه پیرامون آخرین روزهای عمر پیامبر(ص) و سفارشات او درباره اهل بیتش است، در خصوص نگرانی های پیامبر (ص) بعد از رحلت و اتفاقاتی که رخ می دهد، پرداخته می شود.
در این ویژه برنامه به شرایط اجتماعی بعد از رحلت پیامبر(ص)، آغاز مظلومیت اهل بیت پیامبر(ص) و خانه نشینی امیرالمومنین(ع) پرداخته می شود. اشاره به موضوع هایی مانند کرم و سخاوت امام حسن مجتبی(ع) و ویژگی های اخلاقی و رفتاری ایشان از دیگر بخش های برنامه است.
تمام موضوع های برنامه پیوند مستحکمی با موضوعات مهدوی دارد و راهنمایی برای دوران معاصر ماست، علاوه بر این؛ در این برنامه نقش و وظایف ما در قبال امام زمان(عج) بررسی خواهد شد.
از دیگر بخش های برنامه می توان به برگزیده سخنان بزرگان، گفت وگو با اساتید، کارشناسان مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) اشاره کرد.
بخش دیگر برنامه درباره امام حسن مجتبی(ع) و مظلومت امام و بحث بی یاوری ایشان است، که یار و یاوری نداشتند. این بخش پیوندی به موضوع مهدویت و یاوری کردن با امام زمان(عج) و مباحث کرامت امام حسن مجتبی (ع) دارد.
ویژه برنامه «عطر خدا» دوشنبه ۱۶ تا ۱۷ و سه شنبه ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۵ از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می رود.
بخش دیگر این برنامه اشاره به شهادت امام رضا(ع) و ظهور امام زمان(عج) دارد. زیارت امام رضا (ع)، کرامت های امام، اهمیت جایگاه امام زمان(عج) در نزد امام رضا (ع) و مروری بر روایات و احادیث امام و پیرامون امام عصر (عج) و… از بخش های دیگ این برنامه است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.