Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 16347
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 بهمن 1398 - 12:15 |

علیرام نورایی مجری جدید «مافیا» شد

علیرام نورایی مجری جدید «مافیا» شد

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، به عنوان مجری جدید برنامه تلویزیونی مافیا معرفی شد.

نشست خبری مسابقه تلویزیونی «مافیا» با حضور علیرضا سلطانی تهیه‌کننده و محمدجواد رجایی کارگردان این برنامه برگزار شد.

در این نشست علیرام نورایی به عنوان مجری جدید این مسابقه معرفی شد. پیش از این در فصل اول بهنام تشکر به عنوان مجری با این گروه همکاری کرد.

علیرام نورایی مجری فصل دوم این برنامه در این نشست خبری گفت: از زمانی که در تلویزیون شاهد مجری شدن بازیگران هستیم، به من پیشنهاد اجرا می‌شود؛ اما خودم دوست نداشتم که اجرا کنم. در این برنامه نیز مجری نبوده و راوی برنامه هستم. امیدوارم در برنامه خوبی را برای مردم تولید کنیم.

سلطانی تهیه‌کننده مسابقه «مافیا» هم گفت: بعد از انتشار فراخوان برنامه، سه هزار نفر داوطلب حضور در آن بودند که در نهایت ۴۵۰ نفر پذیرفته شدند. اسپانسر فصل اول ما ستاد مبارزه با مواد مخدر بود. ما تصمیم گرفتیم مسابقه‌ای تولید و طراحی کنیم که دست روی قوه تشخیص افراد بگذارد و در جستجو‌های خود به برنامه مافیا رسیدیم و نسخه تلویزیونی از این بازی را تولید کردیم که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: از مهرماه برنامه «مافیا» را روی آنتن بردیم و ۳۰ قسمت آن پخش شد که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد. همین موضوع باعث شد تا شبکه سلامت درخواست تولید سه فصل از برنامه را به ما بدهد. قرار است یک فصل ویژه نوروز ۹۹ داشته باشیم که یک بخش آن با حضور خانم‌هاست.

در ادامه، رجایی کارگردان «مافیا» درباره انتخاب شرکت کنندگان اظهار کرد: روند انتخاب شرکت‌کنندگان به این صورت بود که چند دور مسابقه انتخابی برگزار کردیم؛ از بین ۳ هزار نفر تلاش کردیم با برقراری عدالت و اینکه نماینده شهر‌های مختلف باشند افراد را انتخاب کنیم. ما تمام تلاش خود را کردیم تا برنامه را به صورت استاندارد تولید کنیم و انتظار مردم را برآورده سازیم.

مسابقه «مافیا» با هدف افزایش قوه تشخیص و با شرکت ۱۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله نخست با اجرای بهنام تشکر از شبکه سلامت سیما پخش شد و این روزها در تدارک تولید فصل دوم هستند.

«مافیا» مسابقه‌ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می‌شود. در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آن‌ها رای دهند.

| منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.