Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 9794
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1398 - 12:51 |

علیرضا مقصودی: صدای پرمحتوا و با طنین مناسب می تواند دنیایی را منقلب سازد

علیرضا مقصودی: صدای پرمحتوا و با طنین مناسب می تواند دنیایی را منقلب سازد
دکتر علیرضا مقصودی داور جشنواره رادیو در یادداشتی نوشت:
صدا به واقع ماندگار و همیشگی است و صدای پرمحتوا و با طنین مناسب می تواند دنیایی را منقلب و دگرگون سازد.
در روزگاری که تجمع تصاویر متنوع ساحت ذهن و روح جوامع بشری را مشغول کرده است، صدای ساده و صادق و پرمحتوا چه کارها که با دل انسانهای آزاده و شیفته آرامش خیال نمی کند.
امروز به واقع صدای جمهوری اسلامی ایران آنچنان از غنای محتوا برخوردار است که هر وقت در قالب و فرم مناسب ارائه می گردد، غوغا می کند و فکر و ذهن هر انسان آزاده ای را به خود مشغول می کند.
چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو که به همت همه دست اندرکاران رادیو درحال شکل گیری است، بی شک می تواند گوشه ای از مجاهدت ها و تلاش های بخش های مختلف معاونت صدا را منعکس کند و نشان دهدکه در پشت طنین صدا، سکوت، موسیقی، هزاران مجاهد خستگی ناپذیر با کمترین توقع در حال فعالیت شبانه روزی هستند.
رادیو ورزش نیز که قریب به دو دهه از عمر آن می گذرد با توکل و توسل به مولای متقیان حضرت علی(ع)توانسته است در این زمان برنامه های فاخر و تاثیرگذاری را درساحت ورزش برای مخاطبان خود تدارک ببنید که بحمدا… در این جشنواره نیز تعداد قابل توجهی از برنامه ها و دست اندرکاران این رادیو نامزد دریافت مقام می باشند.
بی شک حضور همه عزیزان و نخبگان بخشهای مختلف صدا جمهوری اسلامی ایران در جشنواره چهاردهم نوید ارتقاءکیفی و محتوایی برنامه ها در امسال و سال های آینده خواهد بود.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.