علی درستکار مجری تلویزیون درباره اجرای دوباره برنامه «این شبها» بیان کرد که دوباره آن را در شبکه یک سیما و همزمان با ایام اربعین روی آنتن می برد.

علی درستکار مجری تلویزیون در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه خبرگزاری مهر حضور یافت و به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته از طرف حجت الاسلام حسن رحیم زاده مدیر گروه معارف شبکه یک سیما به من اعلام شد که ممنوع التصویری من رفع شده است و می توانم برنامه «این شبها» را دوباره روی آنتن ببرم.

علی درستکار

وی ادامه داد: این برنامه از هفته دیگر آغاز می شود و چند شب در هفته به مناسبت ایام پایانی ماه صفر روی آنتن می رود.

درستکار در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا کارشناسان این برنامه که به عنوان یکی از معدود برنامه های معارفی و مناسبتی خوب تلویزیون شناخته می شود گاهی به تکرار می رسند، بیان کرد: اگر شما کارشناس جدید می شناسید که شرایط حضور در رسانه ای مثل تلویزیون را داشته باشد، معرفی کنید. ما تا آنجایی که می دانم تعصبی نداریم جز محدودیت هایی که به صورت متعارف در رادیو و تلویزیون کشور بوده است و تعصب متفاوتی در گروه معارف سیما وجود ندارد.

درستکار در پایان اظهار کرد: گاهی بعضی از کارشناسان ادبیات یا چهره متناسب برای تلویزیون ندارند و یا ممکن است سخنران خوبی باشند اما پاسخ دهنده خوبی برای پرسش هایی که مطرح می شود، نباشند. ممکن است بعضی از کارشناسان هم باشند که خودشان به تلویزیون نمی آیند و یا از حضور در برنامه زنده امتناع می کنند، بنابراین دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر