Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5769
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1397 - 11:05 |

علی درستکار: «وقتِ وقت» را ماه رمضان اجرا می‌کنم

علی درستکار: «وقتِ وقت» را ماه رمضان اجرا می‌کنم

مجری «وقتِ وقت» بیان کرد که قرار است این برنامه را در حدود یک ساعت قبل از افطار در ماه رمضان اجرا کند.

علی درستکار-مجری-هنر صدا

علی درستکار مجری تلویزیون با اشاره به اجرای «وقت وقت» برای ماه رمضان گفت: برنامه «وقت وقت» قرار است در ماه رمضان قبل از زمان افطار به صورت زنده روی آنتن شبکه یک برود و همان رویکرد قبل را خواهد داشت؛ یعنی اینکه چه کنیم تا حالمان خوب شود.

وی اضافه کرد: فکر می کنم در ماه رمضان اراده بیشتری برای زبان ها و دل ها وجود دارد تا به سمت تغییر برویم. من از مردم هم می خواهم برای این تغییرات همراهی کنند.
این برنامه در حدود یک ساعت روی آنتن می رود و امیدواریم مردم بتوانند در آن برای تغییر خود تصمیم بگیرند.

مجری «این شب ها» اظهار کرد: ما نوروز امسال «وقت وقت» را روی آنتن بردیم که هر روز حدود ۱۲ ظهر از شبکه یک پخش می شد که به گفته مدیران این برنامه در جذب مخاطب هم توفیق داشته است. این برنامه در نوروز به صورت تولیدی روی آنتن رفت و دلیلش هم این بود که هماهنگ کردن و پذیرایی از مهمانان در آن ایام برای ما سخت بود.

وی ادامه داد: نام برنامه متعلق به شعری از حافظ است که می گوید «صبا گر چاره داری وقت وقت است» و توضیحش هم این است که بالاخره وقتش رسیده که ما مردم جامعه خودمان در بهسازی حال و احوال جامعه تلاش کنیم و ببینیم سهم هر یک چقدر است.

این مجری تلویزیون بیان کرد: افراد در اوایل هر سال نو تلاش می کنند تا برنامه ای برای خود داشته باشند و ما هم خواستیم در «وقت وقت» بگوییم برای اینکه حال دیگران خوب باشد چه باید انجام داد.

درستکار عنوان کرد: ما در این برنامه یاد می گیریم تا به جای پرسش نسبت به عملکرد دیگران، رفتار خود را درست کنیم چون رفتار دیگران را خوب یا بد، نمی توان تغییر داد پس اول باید سراغ تغییر خود برویم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد مسئولان نیز تصریح کرد: ما برای تغییر عملکرد مسئولان تلاش نمی کنیم و به تغییر در خود می پردازیم و در این برنامه با استادان دانشگاه، جامعه شناسان و … در این راستا گفتگو می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر /خبرنگار: عطیه موذن

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.