Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 5114
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 22 دی 1396 - 16:30 |

فریبرز گلبن: ما به رادیو مدیونیم

فریبرز گلبن: ما به رادیو مدیونیم

یک برنامه ساز پیشکسوت رادیو با اشاره به علاقه اش به این مدیوم رسانه ای بیان کرد که به رادیو مدیون است و مسایل بسیاری را از آن آموخته است.

فریبرز گلبن

فریبرز گلبن تهیه کننده پیشکسوت رادیو درباره اینکه رادیو این روزها برای جذب مخاطبش چه می تواند انجام دهد، بیان کرد: رادیو ویژگی های عجیبی دارد که از جمله آنها می توان به پویایی آن اشاره کرد یعنی خودش می تواند خود را پویا کند.

وی ادامه داد: به نظر من هنوز هم هیچ رسانه و مدیومی نیست که بتواند با رادیو مقابله کند وگرنه نسل رادیوها باید برچیده می شد. حتی جهان غرب که رسانه های مجازی را ایجاد کرده و توسعه داده است خودش هنوز رسانه رادیو را فعال نگه داشته است.

این برنامه ساز که حدود چهار دهه در رادیو فعالیت دارد، بیان کرد: ما هم اینجا باید رادیو را حفظ کنیم و چاره کار این است که آن را به کاربلدها و متخصص ها بسپاریم. خود ما نمی توانیم تا ابدالدهر در رادیو باشیم و باید در زمان های مختلف افراد جدیدتر وارد کار شوند و کار را به جوانان با استعداد بسپاریم و به آنها آموزش دهیم.

گلبن که در این چند دهه هیچ گاه نخواسته است رادیو را ترک کند، یادآور شد: من بیش از ۴ دهه در رادیو فعالیت داریم و جذابیت رادیو در این سال ها از دیگر مدیوم های رسانه ای برایم بیشتر بوده است و به طور مثال هیچ وقت نخواستم وارد تلویزیون شوم.

تهیه کننده برنامه های «جمعه من» و «چه فرصتی چه شبی» اضافه کرد: ما به رادیو مدیون هستیم چراکه خیلی زحمت ما را کشیده است، رادیو به ما امید را آموخت و زندگی کردن و تحمل کردن را یاد داد درحالیکه هیچ رسانه دیگری نمی تواند اینها را بیاموزد. اکنون تنها حسرت ما در این سال ها نسبت به دهه های پیش این است که استادان خود را دیگر نداریم و همکارانی که با مهر در کنار یکدیگر بودیم.

گلبن با اشاره به اینکه خودش نیز دائم خود را به روز می کند، یادآور شد: اگر ما هم خود را به روز نکنیم باید زودتر از اینها این رسانه را رها می کردیم و می رفتیم. من هنوز هم فکر می کنم می توان آموخت و کتاب می خوانم و حتی از رسانه های مجازی استفاده می کنم.

این برنامه ساز پیشکسوت در پایان درباره برنامه «جمعه من» که صبح های جمعه از رادیو جوان پخش می شود، اظهار کرد: من دوست دارم جوانی که صبح جمعه بیدار می شود لبخند بزند و شاد باشد و یک حال خوب برایش ایجاد شود.

منبع:‌ خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.