Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 19622
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 تیر 1399 - 11:11 |

فریدون جیرانی مجری شبکه یک می‌شود؟

فریدون جیرانی مجری شبکه یک می‌شود؟

مدت‌هاست صحبت‌هایی از بازگشت‌ “سینما یک” به تلویزیون مطرح می‌شود، فریدون جیرانی به تسنیم گفت قبل از کرونا صحبت‌هایی درباره اجرای این برنامه داشتم اما هنوز چیزی معلوم نیست. نگارش “پاییز تنهایی” هم تمام شده اما با مانعی به نام “کرونا” روبروییم.

مدت‌ها پیش خبرهایی از بازگشت “سینما یک” و حضور دوباره فریدون جیرانی مطرح شد. همان موقعی که مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک نشست خبری برگزار کرد و در گفت‌وگو با این مدیر تلویزیونی درباره برنامه “سینما یک” و سریال “پاییز تنهایی” این کارگردان سؤال کردیم و او چنین پاسخ داد که مذاکراتی کرده‌ایم و ان‌شاءالله که با ساختاری متفاوت و جذاب،‌ این برنامه به آنتن برگردد. البته زین‌العابدین در خصوص سریال “پاییز تنهایی” هم به خبرنگار تسنیم گفته بود: با فریدون جیرانی در پی تولید سریال “پاییز تنهایی” برای شبکه یک سیما هستیم.

حالا خبرهای دیگری درباره شروع “سینما یک” مطرح شد که با طراحی جدیدی جلوی دوربین برود. برنامه‌ای که از سال ۱۳۸۲ با محوریت پخش فیلم‌های مطرح تاریخ سینمای جهان و نقد و بررسی آنها تولید و پخش شد. نام فریدون جیرانی به عنوان گزینه جدی اجرای این برنامه دوباره رسانه‌ای شد. فریدون جیرانی درباره حضورش به عنوان مجری این برنامه به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، تأکید کرد: هنوز چیزی معلوم نیست، قبل از کرونا مذاکراتی داشتم؛ به هر حال شرایط حضور و اجرای این برنامه فراهم شود چرا که نه! قبل از این درباره سینمای خارجی بحث می‌شد و من پیشنهادم بررسی سینمای ایران پس از انقلاب است. پیشنهاد این بود و این پیشنهاد را مذاکره کردیم اما هنوز هیچ‌چیزی قطعی نیست. این برنامه ساختار منتقدگونه‌ای داشت که درباره فیلم‌های خارجی صحبت می‌کرد و قرار شد ساختار به شکلی دیگر شود.

جیرانی درباره سریال “پاییز تنهایی” گفت: فیلمنامه سریال مدت‌ها پیش آماده شده و چند باری هم مورد بررسی قرار گرفت. قرار بود ساخته شود و چند ماه پیش هم صحبت بر سر این بود اما کرونا مانع بزرگی برای این کار شد. رحمان سیفی‌آزاد تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی است و او پیگیری می‌کند تا کار ان‌شاءالله به مرحله تولید برسد. “پاییز تنهایی” ملودرام اجتماعی ۲۶ قسمتی است. فعلاً در خانه نشستیم و امیدواریم این ویروس کرونا، ریشه‌کن شود.

| منبع خبر : تسنیم
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.