Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 22323
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 19 آبان 1399 - 19:15 |

فصل جدید «تهران من» روی آنتن رادیو تهران

فصل جدید «تهران من» روی آنتن رادیو تهران

مستند روز، سکانس زندگی و سمفونی سوژه ها و… از جمله آیتم های فصل جدید برنامه «تهران من» از رادیو تهران هستند.

به گزارش هنرصدا، مینا نیکانیک تهیه کننده این هفته برنامه «تهران من» با بیان توضیحات بیشتر گفت: فصل جدید برنامه تهران من هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۹ در حوزه های فرهنگی هنری، اجتماعی، سبک زندگی هوشمند، فضای مجازی، طنز و… با بخش های متنوع و متفاوت تقدیم مخاطبان می شود.

وی ادامه داد: در فصل جدید چند بخش جدید اضافه شده که می توان به “جناب دیجیتال” اشاره کرد که با اجرای کیوان نقره کار به سبک زندگی هوشمند پرداخته می شود. از دیگر بخش های این برنامه آیتمی با عنوان “نرو ورزش” است، ورزش کردن صبح و عصر ندارد و در هر شرایطی نیاز که وقتی را به ورزش اختصاص دهیم.

علاوه بر این؛ بخش “حرف های خوب آدم های خوب” با اجرای مسعود دهنوی مستندساز در حوزه اجتماعی، مریم شهرام پور در حوزه زنان و جامعه، محمد میر اخلاق ورزشی، غزل نهانی فرهنگ و هنر و اشکان آذر ماسوله گوینده نابینای تهران من در حوزه نابینایان و معلولین در طول هفته انجام می شود.

به گفته این تهیه کننده رادیویی؛ طنز روز خبری با رویکرد نقد سازنده با عنوان”سمفونی سوژه ها” با اجرای نوید عظیمی روی آنتن رادیو تهران می رود، “دور برگردون” آیتم اخلاقی و شهروندی که با هدف تجدید نظر در اخلاق و رفتارهای ناپسند فردی و اجتماعی تهیه و پخش می شود. “همدم خانوم” بازیگر تهران من که با اجرای زرین کشاورز به زبان طنز هر روز با موضوع روز اجتماعی نقدهایی مطرح می شود.

گفتنی است؛ یکی از برنامه های شبکه رادیویی تهران که از علاقه مندان دعوت به مشارکت می شود، برنامه «تهران من» که به منظور تعامل و مشارکت با مخاطبان هر روز یک پرسش ویژه طراحی می کند. شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است، با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادهای خودتان را در خصوص موضوع روز برنامه مطرح کنید؛ موضوع امروز دوشنبه ۱۹ آبان درباره این که فاصله اجتماعی را از چه کسانی باید حفظ کنیم؛ از کسانی که دروغگو هستند یا افرادی که اهل غیبت هستند و…

سه شنبه ۲۰ آبان، درباره ادبیات قدیم و جدید، ادبیاتی که نسل جدید وارد زبان فارسی کرده اند و آسیب هایی که به فرهنگ و ادبیات ما وارد شده است.

برنامه رادیویی«تهران من» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که این هفته به تهیه کنندگی مینا نیکانیک، گویندگی فربد مقدم  و نویسندگی ابوذر دارابی و مریم شهرام پور از ساعت ۱۶ روی آنتن رادیو تهران می رود.

با ما شنبه تا چهارشنبه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز همراه شوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.