Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18568
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو معارف تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1399 - 11:45 |

فیض حضور در شبهای قدر

فیض حضور در شبهای قدر

رادیو معارف با پخش مراسم احیا به طور زنده اقدام به پخش مراسم احیاء از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) می کند

به گزارش هنرصدا به نقل از  روابط عمومی رادیو معارف، با فرارسیدن لیالی پر فضیلت قدر ویژه برنامه «فیض حضور» به صورت زنده از حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها پخش می‌شود.
با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات مردمی ،‌رادیو معارف امسال با پخش زنده مراسم احیاء از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) میزبان روزه داران خدا جو در ایام شبهای پرفضیلت قدر می شود.
در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان این برنامه اقدام به پخش دعای جوشن کبیر با نوای حاج میثم مطیعی می کند و سپس سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت الاسلام و المسلمین رفیعی اختصاص دارد.
در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شب شهادت حضرت علی علیه السلام این برنامه به پخش زنده دعای جوشن کبیر با نوای حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی و مراسم احیا توسط آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خواهد بود.

همچنین در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و در آخرین شب از لیالی پر فیض قدر نیز دعای جوشن کبیر با نوای حاج مهدی سماواتی و سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت الاسلام و المسلمین میرباقری به صورت زنده از حرم کریمه اهل بیت پخش خواهد شد.

ویژه برنامه زنده «فیض حضور» به همت تولید و پخش رادیو معارف۲۳و ۲۵ و ۲۷ اردیبهشت ۹۹ از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۲:۰۰ بامداد روی آنتن خواهد رفت.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.