Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 5926
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1397 - 14:02 |

قاسم افشار گوینده با سابقه خبر درگذشت+ اعلام زمان و مکان مراسم

قاسم افشار گوینده با سابقه خبر درگذشت+ اعلام زمان و مکان مراسم

قاسم افشار گوینده پیشکسوت صدا و سیما بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

قاسم افشار که از سال های اول انقلاب، گویندگی در بخش های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، بامداد امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر قاسم افشار گوینده نام آشنا و با سابقه خبر، فردا ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از مقابل منزلش در بزرگراه صدر، خروجی منظریه، خیابان شهید رحمانی، کوچه دلاور برگزار می شود.

مراسم ختم وی شنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در مسجد الغدیر در خیابان میرداماد برگزار می شود.

قاسم افشار متولد ۱۳ آبان ۱۳۳۰ در تهران و کارشناس ارشد روانشناسی بود. وی علاوه بر گویندگی در صدا و سیما در بخش های مختلفی از جمله سازمان پژوهش های علمی و صنعتی سابقه مدیریت داشت.

قاسم افشار که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال‌های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، بامداد امروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

قاسم افشار از استادان گویندگی و فن بیان بود و صدای ماندگار او هرگز از ذهن مخاطبان رادیو و تلویزیون حذف نخواهد شد.

افشار تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران و قصرشیرین طی کرد. سپس برای ادامه تحصیل به مدرسه عالی پارس رفت و در رشته روانشناسی ادامه تحصیل داد. با وقوع انقلاب فرهنگی تحصیلات دانشگاهی او نیمه‌تمام ماند؛ اما پس از بازگشایی دانشگاه‌ها کارشناسی روانشناسی را از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرد. او سپس کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد.

او از کودکی و دوران مدرسه به اجرای برنامه علاقه داشت و در دوره دبیرستان این علاقه به سمت گویندگی خبر کشیده شد. وی علاوه بر گویندگی اخبار صدا و سیما، به عنوان کارشناس ارشد با سازمان پژوهش‌های علمی نیز همکاری می‌کرده‌ است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.