Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 16009
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 22 دی 1398 - 12:10 |

قطع رابطه با مجری BBC به دلیل توهین به لیورپول

قطع رابطه با مجری BBC به دلیل توهین به لیورپول

به گزارش تلگراف، اتحادیه فوتبال انگلیس رابطه کاری خود با مجری شبکه BBC را به دلیل توهین او به باشگاه لیورپول قطع خواهد کرد.

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد ارتباط کاری خود را با کریگ میچ، مجری شبکه BBC این کشور به دلیل توهین او به باشگاه لیورپول قطع کند.

این در حالی است که طبق قراردادی که چندی پیش بین اتحادیه فوتبال انگلیس و میچ منعقد شده او قرار است برنامه‌ای مستند درباره تیم ملی فوتبال انگلیس، برای اتحادیه فوتبال این کشور آماده کند. تصاویری از میچ که در حال تهیه این مستند و مصاحبه با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی انگلیس دیده می‌شود، منتشر شده است.

اما بر اساس این گزارش، بعد از آنکه تصاویری از این مجری BBC در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد او در حال توهین‌های زشت به باشگاه لیورپول است، حالا اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد رابطه کاری خود با او را به طول کامل قطع کند.

با اینکه میچ خیلی سریع بابت کلیپ توهین‌آمیزی که از او منتشر شده عذرخواهی کرده ولی گفته می‌شود اتحادیه در تصمیم خود تجدیدنظر نخواهد کرد. با این حال تلگراف می‌گوید در دو بازی دوستانه پیش روی تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا و دانمارک، میچ همچنان به عنوان مجری BBC در پخش این دو بازی حضور خواهد داشت و رابطه اتحادیه با او بعد از این دو بازی قطع خواهد شد.

| منبع خبر : ورزش سه
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.