Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 23947
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 26 دی 1399 - 13:55 |

«قهرمان بدر» بر اساس زندگی شهید اسماعیل دقایقی از دو شبکه رادیو پخش می شود

«قهرمان بدر» بر اساس زندگی شهید اسماعیل دقایقی از دو شبکه رادیو پخش می شود

همزمان با نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار اسماعیل دقایقی فرمانده «لشکر ‌۹ بدر» سریال نمایشی «قهرمان بدر» از دو شبکه رادیویی نمایش و جوان پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،سریال رادیویی «قهرمان بدر» به نویسندگی مرضیه بامیری و به سفارش رادیو جوان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که همزمان به روی آنتن رادیو نمایش نیز خواهد رفت.

شهید اسماعیل دقایقی در طول جنگ ایران و عراق از فرماندهان ارشد به‌شمار می‌آمد و در عملیات‌های بیت‌المقدس، فتح‌المبین، خیبر، بدر، عاشورا، قدس ۴، کربلای ۲ و کربلای ۴ حضوری فعال داشت. وی در حین انجام عملیات کربلای ۵ در هنگام شناسایی در شلمچه، توسط هواپیمای جنگنده نیروی هوایی عراق مورد اصابت موشک قرار گرفت و به شهادت رسید .

«قهرمان بدر» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، نویسندگی مرضیه بامیری،کارگردانی نورالدین جوادیان،صدابرداری حیدر صفدری، افکتوری نازنین حسن پور و با هنرمندی مهدی نمینی مقدم، رامین پورایمان،محمد رضاعلی،سیما خوش چشم،کامیار محبی،مهرخ افضلی،سارا فردوسی،نگین خواجه نصیر، مهدی بازدار،مینا شجاع، محمد اقامحمدی،جلال محبی،حمید یزدانی،مونا صفی،قربان نجفی، علی میلانی و نورالدین جوادیان از روز شنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۸:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲:۰۰ به روی آنتن رادیو جوان می رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.