Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 31807
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 15 دی 1400 - 17:06 |

«كشتی پهلو گرفته» در رادیو صبا شنیدنی می شود

«كشتی پهلو گرفته» در رادیو صبا شنیدنی می شود

رادیو صبا به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) كتاب كشتی پهلوگرفته را به مخاطبان پشنهاد می‌كند.

شناخت و درك زندگی بزرگان دینی سبب می‌شود از رهنمودهای آنان برای انتخاب مسیر درست زندگی استفاده كنیم. معرفت ناشی از شناخت این افراد باعث می‌شود به درك درستی از حقیقت زندگی دست یابیم و در مسیر كمال قدم برداریم. «حضرت فاطمه (س)» كوچكترین دختر «حضرت محمد(ص)» و همسر «امام علی (ع)» در چنان در جایگاه والایی از عصمت و قرار دارد كه می‌تواند الگوی بسیار ارزنده‌ای برای زندگی باشد.
رادیو صبا در برنامه «صدو یك راه برای كتاب نخواندن» روز پنج شنبه ۱۶ دی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) كتاب «كشتی پلهوگرفته» را به مخاطبان معرفی می كند. این كتاب به قلم سید مهدی شجاعی اثری فاخر است، كه سعی كرده گوشه‌ای از جایگاه بی‌همتا این شخصیت بزرگوار را به تصویر بكشد.
«صدویك راه برای كتاب نخواندن » باهدف بالابردن سرانه مطالعه و نهادینه كردن فرهنگ كتاب و كتاب خوانی در جامعه در هر قسمت به روش های متفاوتی كتاب های جالب و خواندنی را به مخاطبان معرفی می كند
دراین برنامه با ۱۰۱ راه مخاطب با یك كتاب آشنا می شود و بدون اینكه از وی خواسته شود كتاب را بخواند، مثلا از طریق پخش قسمتی از فیلم كه بر اساس یك كتاب تهیه شده ، پخش موسیقی و یا پخش بخش های از كتاب صوتی كه تهیه می كنیم و …
«صدویك راه برای كتاب نخواندن» به تهیه كنندگی مژگان فرزین ، گویندگی آرمان غفاریان وكارشناسی اشكان امجدی روز های پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۳ تقدیم به مخاطبان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

 

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.