Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 30921
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 آذر 1400 - 19:23 |

لبخند بازنشستگی به مجری خبر

لبخند بازنشستگی به مجری خبر

به مناسبت بازنشستگی عاطفه میرسیدی خبرنگار و گوینده خبر تلویزیون، جمعی از بانوان اداره کل روابط عمومی صداوسیما با وی دیدار و از زحماتش تقدیر کردند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در این دیدار که عصر روز چهارشنبه دهم آذرماه انجام شد، میرسیدی ضمن تشکر از حسن نظر و توجه سازمان صداوسیما و مدیرکل روابط عمومی‌گفت: از سوم آذرماه امسال تولد دیگری را تجربه کردم و پس از ۲۵ سال حضور در عرصه خبر، به حرفه اصلی خود یعنی طبابت برگشتم و امیدوارم در این عرصه هم بتوانم به مردم عزیزم خدمت کنم.

عاطفه میرسیدی خبرنگار حوزه سلامت صداوسیما که از سال ۱۳۷۷ و از طریق آزمون وارد خبر صداوسیما شد پس از ۲۵ سال حضور در این سازمان به بازنشستگی رسید. او پیش از خبرنگاری در رشته پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده بود و علاقه اش به خبرنگاری باعث شد که همزمان در حرفه پزشکی و خبرنگاری سلامت فعالیت کند. میرسیدی علاوه بر خبرنگاری، گویندگی و سردبیری خبر ۲۰ شبکه چهار و اجرای گفتگوی ویژه خبری شبکه دو را نیز بر عهده داشت.

حضور میرسیدی در تلویزیون طی دو سال گذشته و به واسطه فراگیری بیماری کرونا بسیار پررنگ شد و بسیاری از اطلاع رسانی‌ها در خصوص این بیماری بر عهده وی بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.