Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 30845
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 08 آذر 1400 - 3:55 |

مانور سراسری زلزله و ایمنی در «زنگ ایمنی» رادیو ایران

مانور سراسری زلزله و ایمنی در «زنگ ایمنی» رادیو ایران

رادیو ایران، بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی را هشتم آذر در «زنگ ایمنی» پوشش می دهد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، سیما پاتیمار تهیه کننده ویژه برنامه «زنگ ایمنی» گفت: بیست و سومین مانور سراسری« زلزله و ایمنی» هشتم آذر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مانور روز دوشنبه هشتم آذر ۱۴۰۰ به صورت حضوری و مجازی با پخش آژیر زلزله از رادیو ایران به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
پاتیمار افزود: مانور زلزله و ایمنی همه ساله به عنوان بزرگترین فعالیت آموزش همگانی کشور در حیطه ایمنی مدارس در برابر زلزله، با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله)، وزارت آموزش و پرورش (سازمان دانش آموزی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس)، وزارت کشور (سازمان مدیریت بحران کشور)، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران (سازمان جوانان و سازمان امداد و نجات)، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران (سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران) برنامه ریزی و اجرا می شود.
این تهیه کننده رادیویی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با این مانور با راه های ایمنی در برابر زلزله و اقدامات لازم در این مورد آشنا میشنوند و همچنین آژیر خطر زلزله هم به طور مستقیم از رادیو پخش می شود.
گفتنی است این برنامه با اجرای حامد نجم الهدی و گزارشگری عباس سنجری و نوید دانشور و هماهنگی اکرم خیر خواه دوشنبه ۸ آذر ساعت ۹:۰۰صبح از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.