Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9234
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 اسفند 1397 - 15:03 |

مجریان برنامه‌های تحویل سال چه کسانی هستند؟

مجریان برنامه‌های تحویل سال چه کسانی هستند؟

پخش برنامه‌های تحویل سال در تلویزیون سنتی هر ساله است که به تعبیری زورآزمایی شبکه‌های صداوسیما با برنامه‌های ماهواره‌ای هم محسوب می‌شود. از این رو شبکه‌های تلویزیونی داخل کشور برای اینکه بتوانند در جذب مخاطب ایرانی موفق باشند، چاره‌ای جز تنوع ندارند.

همانند سال‌های گذشته برخی شبکه‌های تلویزیونی از روزهای قبل ویژه برنامه خود را آغاز می‌کنند و نکته قابل توجه در برنامه‌های امسال این است که علاوه بر چهره‌های هنری و ورزشی، افرادی به تلویزیون دعوت شده‌اند که منتخب مردمی هستند؛ چهره‌های مردمی که جشنواره‌اش هم‌اینک در حال برگزاری است.

ترکیب مجری‌هایی که اجرای ویژه‌برنامه‌های نوروزی سال ۹۸ را بر عهده گرفته‌اند، چندان تفاوتی با سال گذشته ندارد و امسال نیز مجریانی چون علی ضیا، ژیلا صادقی، احسان علیخانی و امیرحسین مدرس اجراها را در شبکه‌ها بر عهده گرفته‌اند.

البته معاون سیما در نشستی که اخیراً با خبرنگاران داشت تاکید کرده است که مجریان خاص مجاز هستند فقط در شبکه مربوطه کار اجرا کنند.

همچنین معاون سیما تاکید کرده بود که اجرای ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی در مناسبت‌های اصلی توسط مجریان تلویزیونی انجام شود و با این حال، امسال حمید گودرزی که بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود، اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال را برعهده گرفته است.

علی ضیا در ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک

علی ضیا از امشب اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را آغاز می‌کند و به مدت پنج شب میزبان چهره‌ها است.

بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان، چهره‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، خانواده شهدا و البته ۱۱ چهره مردمی که طی طرح انتخاب چهره برتر سال، در برنامه «فرمول یک» معرفی شدند و بنا است یکی از آنها به عنوان تاثیرگذارترین فرد از نگاه مردم برگزیده شود نیز همراه با خانواده‌هایشان به برنامه می آیند.

از شنبه ۲۵ اسفند تا چهارشنبه ۲۹ اسفند پخش این برنامه ادامه دارد و ساعت پخش برنامه از امشب تا سه شنبه حوالی ساعت ۲۲:۱۵ خواهد بود.

چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش، روی آنتن می‌رود و بار اول از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه یک خواهد بود و بار دیگر نیز از ساعت ۲۳ تا دقایقی پس از تحویل سال پخش خواهد شد.

«پل فرودین»؛ ویژه‌برنامه شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی

«پل فروردین» عنوان ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی و احسان ارغوانی و کاری از گروه اجتماعی فرهنگی است.

این برنامه سه‌شنبه (۲۸ اسفند ماه) از ساعت ۲۳:۳۰ و چهارشنبه (۲۹ اسفند ماه) از ساعت ۱۹ تا ۳ از شبکه دو سیما راهی آنتن می‌شود.

همچنین برنامه «پل فروردین» به صورت یک برنامه شبانگاهی از چهارشنبه (۲۲ اسفند ماه) تا دوشنبه (۲۷ اسفند ماه) ساعت ۲۳:۳۰ و از پنجشنبه (اول فرودین) تا جمعه (۱۶ فروردین) ساعت ۲۳ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار دارد.

این مستند ترکیبی در هر قسمت با یک چهره مطرح فرهنگی، هنری و ورزشی همراه می‌شود و با او به یکی از روستاهای ایران سفر می‌کند. سپس مهمان در برنامه حاضر می‌شود و درباره این مستند، روستاها و جاذبه‌های گردشگری ایران سخن می‌گوید.

ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه سه با احسان علیخانی

همچنین ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی در روزهای سه‌شنبه (۲۸ اسفند ماه) و چهارشنبه (۲۹ اسفند ماه) راهی آنتن می‌شود.

این ویژه‌برنامه قرار است با حضور چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و همچنین نخبگان جوان کشور پخش شود.

تحویل سال شبکه پنج با «بهار جان»

«بهار جان» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی محمد قنبری است که با آیتم‌های متنوع به استقبال نوروز ۹۸ می‌رود.

این ویژه برنامه با دو مجری از شب ۲۷ اسفندماه به مدت سه شب روی آنتن می‌رود. دعوت از چهره‌ها و شخصیت‌ها فرهنگی، هنری، و…، اجرای کنسرت زنده، میان برنامه و… است.

امیرحسین مدرس مجری تحویل سال شبکه ۴

«همیشه بهار» عنوان ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه چهار سیما است که با اجرای امیرحسین مدرس راهی آنتن می‌شود.
شبکه چهار سیما از ساعت ۲۱ بیست و نهم اسفند تا ۲ بامداد اول فروردین با چهره‌های شاخص فرهنگی مهمان لحظات تحویل سال خانه‌های ایرانیان می‌شود.

تهیه کنندگی برنامه «همیشه بهار» را رضا عبادی برعهده دارد و علی میرمیرانی به عنوان سردبیر با این ویژه برنامه همکاری می‌کند.

در این برنامه علاوه بر گفتگوی امیرحسین مدرس با اهالی ادب و فرهنگ، تله تئاترهای کوتاه طنز، گزارش‌های شاعرانه مردمی، همه چیز درباره نوروز و پیشینه آن، موسیقی اقوام و نواحی، گفتگوی‌های کوتاه با مفاخر ادبی و هنری پخش می‌شود.

دعای تحویل سال شبکه چهار از ویژگی‌های این برنامه است که توسط گروهی از اقوام مختلف ایرانی با لباس‌های محلی به صورت زنده در استودیو برنامه اجرا می‌شود.

شبکه‌های افق و جام جم نیز با ویژه برنامه‌هایی به استقبال سال نو می‌روند. همچنین شبکه آموزش از تولید نوبهار با اجرای حمید گودرزی خبر داده بود که این برنامه کلاً منتفی شد.

ویژه‌برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن از حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت ترکیبی در ۳۰۰ دقیقه پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.