Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 3464
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 06 فروردین 1396 - 14:24 |

مجریان برنامه “بوی عیدی” چگونه انتخاب شدند

مجریان برنامه “بوی عیدی” چگونه انتخاب شدند

تهیه کننده برنامه تلویزیونی بوی عیدی از چگونگی انتخاب ٢ مجری برای این برنامه تلویزیونی توضیح داد و اینکه چطور پای مسابقه جنگا به تلویزیون باز شده است.

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه شبانه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک پخش می شود  با اشاره به مشارکت گستره مردم برای رای دادن به مهمانان برنامه عنوان کرد: آرای مردمی نشان دهنده دیده شدن برنامه است و خوشبختانه تا به امروز مردم با ارسال پیامک، فضای مجازی و تماس تلفنی بازتاب های مثبت نشان داده است.

وی درباره هدف تولید این برنامه برای ایام نوروز گفت: همانطور که اطلاع دارید ما با مخاطب میلیونی تلویزیون رو به رو هستیم که هر کدام از آنها صاحب سبک و سلایق مختلف هستند، بنابراین ساخت برنامه و کسب رضایت نسبی در عمل دشوار است.  من سالهاست در کار برنامه سازی هستم و برنامه های مختلفی برای مناسبت های متنوع تهیه کرده ام. به همین دلیل تلاش می کنم قبل از ساخت هر برنامه تحقیقات میدانی انجام بدهیم تا از نیازها و سلایق مردم مطلع شوم.

وی ادامه داد: برنامه شبانه بوی عیدی هم  مستثنی از این مساله نبوده و درصد ساخت یک برنامه مفرح که سرشار از هیجان و چالش باشد، تهیه کنم که علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان جنبه آموزشی هم داشته باشد. به همین دلیل قبل از شروع برنامه اتاق فکر تشکیل دادیم.

این تهیه کننده با تاکید از اقبال مخاطبان گفت: خوشبختانه تا به امروز فیدبک بسیار خوبی از سوی مردم داشته ایم و مردم از طریق فضای مجازی، ارسال پیامک و تماس تلفنی ابراز محبت به برنامه کردند. ضمن اینکه مشارکت مردم در رای دادن به مهمانان گواه این مساله است.

ارغوانی درباره انتخاب پدرام کریمی و مژده لواسانی به عنوان مجری این برنامه توضیح داد: ما هر شب دو مهمان داریم که یک خانم و یک آقا است. به همین دلیل تصمیم گرفتم که دو مجری هم انتخاب کنم که هر کدام مشوق یکی از مهمانان برنامه باشند تا به هیجان بخش مسابقه اضافه شود. این دو مجری گزینه های مناسب برای این برنامه بودند و تا به امروز مورد توجه مردم هم قرار گرفته شده است.

وی درباره تیتراژ تصویری بابک جهانبخش در شروع برنامه گفت: تیتراژ ویترین اولیه برنامه محسوب می شود، بنابراین باید به این مساله توجه کرد تا برنامه برای مخاطب گیرا باشد. تیتراژ کاملا با محوریت و در راستای محتوای برنامه ساخته شده است.

وی درباره بخش مسابقه و رقابت بین مهمانان توضیح داد: هر شب دو مهمان داریم و چند مسابقه نوستالژی و اطلاعات عمومی بین شان برگزار می کنیم. مسابقه تمرکزی جنگا با اقبال مخاطبان رو به رو شده است، حتی با ما در تماس هستند که تعداد حرکت ها در مسابقه جنگا بیشتر شود تا هیجان برنامه بالاتر برود. همچنین تیتراژ یک سریال را پخش می کنیم که مهمانان باید نام سریال و نام خواننده را بگویند. تصاویری هم از مراکز دیدنی ایران پخش نی کنیم که باید حدس بزنند کجای ایران هست.
گفتنی است الناز حبیبی، فریبا نادری، مهرداد میناوند و علی عبدالمالکی به ترتیب از هم تیمی هایشان سیاوش خیرابی، بهرنگ علوی، پرستو صالحی و سمانه پاکدل جلوتر هستند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.