Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1599
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 فروردین 1395 - 4:49 |

مجری خانم پرسپولیسی از فحاشی ها به ستوه آمد

مجری خانم پرسپولیسی از فحاشی ها به ستوه آمد
گوینده اخبار شبکه خبر تلویزیون اعلام کرد: «بعضی ها کاری کردند که یه عده از هنرمندان مجبور شدند صفحه شون رو ببندن و از اینستا برن!»
المیرا شریفی مقدم که پیش از دربی ۸۲ اعلام کرد هوادار تیم فوتبال پرسپولیس است و پس از برد ۴ بر ۲ تیم محبوبش هم به هواداران تبریک گفته بود، نسبت به فحاشی ها در صفحات اجتماعی انتقاد کرد.

وی در صفحه اجتماعی خود نوشت:

«هر مسابقه ای برد و باخت داره که اگه نداشته باشه اصلا مسابقه نیست، رقابت نیست و کسی هم هدفی برای انجامش نداره. بازیکنان هر تیم برای رسیدن به پیروزی میرن تو میدون تا دل هوادارانشون رو شاد کنن. آخر بازی یه عده شادند و یه عده غمگین. کری خوانی و تشویق و حمایت های قبل هر بازی اگه نباشه که اصلا حس رقابت به وجود نمیاد تا بازیکنی به خاطرش عرق بریزه…

دو روزه تمام فضای مجازی پر شده از فحش و ناسزا و بی احترامی… به خاطر یه مسابقه که آخرش فقط غم و شادیش به مردم میرسه و نه هیچی دیگه.

بعضی ها کاری کردند که یه عده از هنرمندان مجبور شدند صفحه شون رو ببندن و از اینستا برن!! چرا فکر می کنید کسی نباید هوادار تیم محبوبش باشه؟ چرا نباید اعلام کنه؟ اگه بگه از تیم شما خوشش میاد همه چیز حله؟ متاسفم که جنبه و ظرفیت هیچی رو نداریم.»

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.